Avatar billede dennis_harboe Nybegynder
08. oktober 2005 - 14:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dårlig download hastighed fra server med win2000

Jeg har en AMD 850mhz,500mb ram,100mbit netkort og win2000 som agere ftp-server med BulletProof. Man kan let uploade til serveren med 6mbit, men når man downloader sker det kun med 1mbit. Og det er ik hutigt nok!

Jeg kan ik finde nogle begrænsningsparametre i hverken BulletProof eller win2000 som kunne skylde denne hastighedsnedsættelse.
Jeg har også prøvet med andre netkort og ftp programmer.

Hvorfor går det så langsomt?
Avatar billede kenp Novice
08. oktober 2005 - 15:14 #1
Sikker på at din upload er hurtigere? for jeg har ikke de problemer med bpftp.
Avatar billede jokkejensen Novice
08. oktober 2005 - 15:22 #2
hvad forbindelse har du ?

Du skal være på fiber før du kan få upload hastigheder over 1mbit, hvor 1 mbit er rimeligt godt på normal Adsl..
Avatar billede dennis_harboe Nybegynder
08. oktober 2005 - 15:30 #3
Det er på lan.
Avatar billede kenp Novice
08. oktober 2005 - 20:32 #4
Det lyder mystisk.. for jeg kan uden problemer køre med ca. 4 mb/s både op og ned..
Avatar billede dennis_harboe Nybegynder
20. oktober 2006 - 10:46 #5
Lukker