Avatar billede jword Nybegynder
08. oktober 2005 - 12:29 Der er 3 kommentarer

Åbne form fra codebehind

Jeg mener jeg før har åbnet en form, inde fra codebehind for en anden form. Og således kunne referere mellem de 2 forms.

Nogen der har et eksempel på hvordan?
Avatar billede perlund Nybegynder
08. oktober 2005 - 13:39 #1
Kan du prøve uddybe det lidt?
Avatar billede jword Nybegynder
08. oktober 2005 - 13:48 #2
Jeg har en form (1), og når jeg klikker en knap el. Ønsker jeg at åbne en anden form (2) i et andet vindue fra eventhandleren, i min codebehind for form 1.

Hvilket svarer til at lave en popup (nyt vindue). Men jeg ønsker ikke at bruge javascript ol. Jeg vil have en reference fra form1 til form2.

Jeg mener jeg har lavet noget tilsvarende før.
Avatar billede perlund Nybegynder
08. oktober 2005 - 14:13 #3
Du kan ikke fra din eventhandler serverside åbne et nyt vindue clientside og derefter fortsætte serverside.