Avatar billede starleicht Nybegynder
04. november 1999 - 12:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Design View

Hvis jeg har et meget langt html-dokument, og går over i Design view'et fjernes noget af dokumentet.
Der vises kun ca. 100 linier. Er der nogle, der har haft samme problem, og har en løsning/forklaring.
Avatar billede mukke Nybegynder
04. november 1999 - 14:24 #1
Design-view SUCKS.... Simple as that.

Jeg mener endda at de selv skriver at den ikke er helt til at regne med... eller var det i den forrige version?
Avatar billede starleicht Nybegynder
04. november 1999 - 14:37 #2
Hmmm.....øv lort!
Jeg er ved at lave en hjemmeside for et stort kontor (10 afd, 170 pers), og mange af siderne skal ajourføres decentralt, men tilpasset et standard-layout (med java-script, speciel baggrund m.m.). Jeg havde håbet af det kunne gøres i HomeSites Design-View, da folk ikke har den store indsigt i HTML.
Er det en bug, man kan regne med bliver rettet, eller skal jeg mon til at overveje en anden løsning?!?!
Avatar billede Slettet bruger
04. november 1999 - 14:50 #3
Jeg bruger selv notepad, men hvis det skal være nemt, har jeg hørt at Frontpage fra Microsoft er et udemærket program.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. november 1999 - 20:44 #4
hvad med at lave lortet så de kan rette den via en database eller tekstfil, altså med PHP eller ASP eller noget?
Avatar billede starleicht Nybegynder
05. november 1999 - 08:10 #5
Ja cyberesben, det har jeg også overvejet. Men jeg havde tænkt på at bruge forms, hvor de kan udfylde forskellige felter, dytte på en knap og vupti, så er det et web-dokument. Det er måske den bedste løsning.
Avatar billede starleicht Nybegynder
05. november 1999 - 13:25 #6
Der var ikke andre end "spacemaninc", der havde svaret, så for at få lukke spm fik han dem, selv om mukke havde ret. Allaire er godt selv klar over bug'en, og har beskrevet det på deres hjemmeside.
Avatar billede svend21 Nybegynder
27. november 1999 - 21:25 #7
Frontpage specielt 2000 versionen er Genial, men hvis du ikke vil bruge alle de HTML Koder er Det nemmere med Publisher xx