Avatar billede cabo22 Nybegynder
07. oktober 2005 - 18:45 Der er 2 kommentarer

Telefon bog på Samsung E700

hvordan kopiere jeg telefonbogen fra telefon til sim på en Samsung E700, hurtig svar 100 point....
Avatar billede cabo22 Nybegynder
07. oktober 2005 - 19:20 #1
igen svar så jeg tager den på den hårde  måde
Avatar billede enriko Nybegynder
07. oktober 2005 - 19:35 #2
Samsung E700
Åbn Telefonbogen

Tryk på Tlf.bog.

2 Kopiér nummer
Find Find navn, og tryk på Vælg.
Indtast det første bogstav i det navn, du vil kopiere. Markér nummeret.
Brug evt. Piletasterne til at finde det navn, der skal kopieres.
Tryk på OK.
Displayet viser nu nummeret.
Tryk på Funkt..
Find Kopier, og tryk på Vælg.
Markér Kopier til SIM-kort, hvis du vil kopiere nummeret fra telefonens hukommelse til SIM-kortet. Indtast eventuelt en position som nummeret skal gemmes i, og tryk på OK.
Markér Kopier til telefon, hvis du vil kopiere nummeret fra SIM-kortet til telefonens hukommelse. Markér det ikon, der repræsenterer nummeret bedst, og tryk på OK.
Tryk på OK for at kopiere nummeret.
Efter et øjeblik bekræftes kopieringen på displayet.