Avatar billede kult4z4r Nybegynder
07. oktober 2005 - 10:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flash Player.exe

Hey...!
jeg har et problem, jeg har nemlig en computer jeg gerne vil have installeret Macromedias Flash Player på. Problemet er så at den computer ikke er online og kommer det heller ikke! Så vil lige høre om der er nogen der evt. kunne fortælle mig hvor jeg kan downloade den?
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
07. oktober 2005 - 10:57 #2
Nej.... jeg skal bruge flash player og ikke shockwave player. og det er til IE6
Avatar billede thulstrup Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:05 #3
Prøv med den her:
http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/install_flash_player.exe

Jeg er dog ikke sikker på at den virker til IE...
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:07 #4
okay... jeg vender tilbage når jeg har fundet ud af det :)
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
10. november 2005 - 20:04 #5
har fået det løst