Avatar billede rank Nybegynder
07. oktober 2005 - 09:20 Der er 3 kommentarer

Hvor er min liste over trådløse netværk?

Jeg har i forbindelse med oprette mit trådløse netværk "mistede" min liste over tilgængelige trådløse netværk. I stedet for har jeg fået en besked der skriver: "Windows kan ikke konfigurere denne trådløse forbinelse." Jeg vil gerne have listen over netværk, da jeg både skal på mit private og arbejds netværk. Hvem kan hjælpe mig?
Avatar billede kenp Novice
07. oktober 2005 - 10:11 #1
Sikker på at du ikke bare har fået aktiveret producentens program til at styre dit trådløse netkort.
Avatar billede rank Nybegynder
07. oktober 2005 - 10:17 #2
Det er et indbyggede netkort i en HP bærbar computer (compaq nx7010). Jeg har tidligere godt kunne se en liste.
Avatar billede claros Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:36 #3
og det netkort de sidder i den maskine er garanteret et Broadcom kort, ikke ??

Broadcom´s "utility manager" går netop ind og overstyrer Windows og hvor mærkeligt deet end lyder med et et HP produkt, så tror jeg ikke du kan få Windows til at styre kortet.

Jeg har det samme "problem" men benyttet kun et netværk hvorfor det er tåleligt.

Mvh.
Claus