Avatar billede jul3 Nybegynder
07. oktober 2005 - 08:21 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Steam / Windows lukker ned.

Hej allesammen.

Jeg har nu flere gange oplevet at Steam fryser mit billed og derefter genstarter min computer , eller osse smider den mig bare til skrivebordet uden at komme med en fejl for windows. Jeg har i windows slået automatisk genstart fra , men den laver stadig numre.  Genstartning sker osse når et andet spil kører end lige steam , men det er random som det sker.  Jeg har kigget i bios og set om den skulle blive for varm , eller om strømforsyining skulle drille.  Jeg har osse scannet min computer flere gange med Ad-ware , og ikke fundet andet end hjemmeside spyware's som hverken kan være et problem for styresystemet.

Min Pc er :

3,0 ghz intel.
512 DDr ram.
Elitegroup bundkort ( Navn, nummer kommer senere da jeg er på arbejde )
Ati grafik kort 128 mb ( Navn , nummer kommer senere da jeg er på arbejde )
2 x 80 gb harddisk.

Har kigget på andre indlæg og set om det skulle være noget at det som deres maskiner laver som min osse gør.

Men skriv da lige hvis i måske selv har været ude for det samme .
Avatar billede kalp Novice
07. oktober 2005 - 09:55 #1
Luk dine gamle spørgsmål.. bla.
http://eksperten.dk/spm/644588

hvor jeg hjælper dig med hijackthis.. det skal vi også gøre her.
Avatar billede kalp Novice
07. oktober 2005 - 09:56 #2
man kan jo sige det er ikke længe siden vi kiggede din log igennem så det ville være uheldigt hvis det er dét igen.
Avatar billede jul3 Nybegynder
07. oktober 2005 - 10:45 #3
Jeg har prøvet at give dig dine velfortjente point's , men der sker ikke rigtig noget. Har prøvet snart i flere uger at trykke på den lille firkant i venstre hjørne.  Efter mit indlæg med Hijackthis , valgte jeg at formatere da virus blev ved med at ligge på min computer. Jeg har i raseri samtidig mistet alt jeg havde på min computer , men så kan jeg lærer det.

Men undskyld kalp , tror jeg har trykket 100000000 gange , men intet sker
Avatar billede kalp Novice
07. oktober 2005 - 10:49 #4
Der sker ikke noget fordi du først skal markere et navn før du trykker på accepter svar.

Prøv at gå ind i det spørgsmål du ikke har fået afsluttet.. det med hijackthis.

scroll helt ned i bunden på siden.. kig i venstre side.. der er en lille boks med mit navn i.. tryk på mit navn så det bliver markeret.. tryk nu på knappen accepter svar.. så virker det
Avatar billede jul3 Nybegynder
07. oktober 2005 - 10:51 #5
Mange tark ... føler sig lidt  ... ja you know  :P
Avatar billede kalp Novice
07. oktober 2005 - 10:54 #6
du må gerne komme med en hijackthislog her..

Du lukker dit andet spørgsmål ved at ligge et svar selv og acceptere det.. så lukker du spørgsmålet
Avatar billede jul3 Nybegynder
07. oktober 2005 - 10:59 #7
Sådan så skulle det andet være lukket  :)  Men det med hijacklog'en må vente til senere da jeg sidder på min arbejdsplads.
Avatar billede kalp Novice
07. oktober 2005 - 10:59 #8
helt fint:)
Avatar billede jul3 Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:02 #9
Men tror du det er noget med Spyware / virus at gøre ?  fordi jeg har scannet med flere forskællige programmer , og har ikke rigtig hørt om en virus / spyware kan slukke ens computer bare ligesom man trækker stikket ud. ?  Men hvad ved jeg :)
Avatar billede kalp Novice
07. oktober 2005 - 11:04 #10
hvad var temperaturen i bios?
Avatar billede jul3 Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:07 #11
40 - 50 º  , og har set den skal slukke af sig selv ved 60 º
Avatar billede kalp Novice
07. oktober 2005 - 11:08 #12
Har du læst det eller sat den til det?
for det er ikke særlig meget.. det kan sagtens tænktes at den når der op i spil hvor der kræves mere af CPU'en.
Avatar billede jul3 Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:18 #13
Jeg har set det inde i bios at i bios sker der "shutdown" ved 60º  .  Men forstår ikke når det er random , at den endten slukker helt , eller bare hopper til skrivebordet .
Avatar billede kalp Novice
07. oktober 2005 - 11:30 #14
At den lukker ned spontant tyder på den grænse.. det med at den hopper ud til skrivbordet er nok pga. noget andet.

Kan du sætte grænsen op? til 75grader fx
Avatar billede jul3 Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:33 #15
Jeg har ikke lige prøvet at rører ved det , da jeg ikke lig havde tiden , men skal da nok prøve senere når jeg kommer hjem, og er hjemme ved en 14 tiden.    Jeg tænkte på at måske det kan være grafikken der er noget galt med , for da det er random jeg bliver smidt til skrivbordet kan det jo ske .
Avatar billede kalp Novice
07. oktober 2005 - 11:36 #16
sørg for at have det nyeste directx intalleret.. mener det er 9.c eller sådan noget

og selvfølgelig er det også vigtigt at du har installeret de nyeste drivere til kortet.
Avatar billede jul3 Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:40 #17
Det er ca 2 dage efter du sidst fik min hijackthis log , at jeg tog og formateret min computer , og alle drivere er up to date , med mindre der er kommet en spilder ny opdatering hos ati som skal være inde for den sidste måned.  Og det skulle ikke være grunden til at spillet går ned tror jeg , da man sagtens kan kører steam med de ikke så nye drivere.
Avatar billede jul3 Nybegynder
07. oktober 2005 - 21:14 #18
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:14:40, on 07-10-2005
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\programmer\powerstrip\pstrip.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Valve\Steam\Steam.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\ADMINISTRATOR\SKRIVEBORD\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [PowerStrip] c:\programmer\powerstrip\pstrip.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] C:\Programmer\Valve\Steam\Steam.exe -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs Inc. - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe

Håber det giver lidt mere info  :)
Avatar billede kalp Novice
07. oktober 2005 - 22:00 #19
loggen er fin, så måske du skulle prøve at ændre på det med graderne:)
Avatar billede jul3 Nybegynder
08. oktober 2005 - 09:59 #20
Jeg har været inde i bios , og kan ikke lige finde ud af hvordan jeg kan ændre shutdown graderne.  Jeg har en rimlig standard bios menu , hvor det er en list med 2 side funktioner. hvis det siger dig noget.
Avatar billede kalp Novice
08. oktober 2005 - 10:04 #21
Space, Enter, Venstre pil, Højre pil

nogen af dem som gør det muligt at ændre på det?
Avatar billede jul3 Nybegynder
08. oktober 2005 - 10:29 #22
Jeg tror faktisk jeg har prøvet det hele , selv det med man kan bruge "+" "-" til at ændre funktionerne osse  :/

Jeg har ladet min computer stå stille hele natten for at se hvor varm den kunne blive , men blev til sidst så træt at jeg lige måtte have et par timer , men den ligger mellem 40 - 57 º  :/
Avatar billede jul3 Nybegynder
09. oktober 2005 - 10:51 #23
Hej .

Nu er det 3. døgn jeg kører på uden at have slukket min computer , og den harikke genstartet.  Det jeg tænkte på er så om det overhoved har noget med tempereturen at gøre.  Som sagt er det når jeg gamer World of warcraft / Counter Strike og har spillet små 5 - 10 min.  så fryser mit billed eller computeren slukker helt.

Jul3
Avatar billede himself13 Nybegynder
09. oktober 2005 - 12:12 #24
Det kan sagtens skyldes temperaturen, da temperaturen for både processor og bundkort stiger en del når man spiller. "Standby"-temperaturen er noget lavere, da der ikke ydes en hel masse. Men hvis den ligge mellem 40-57º, så passer det jo meget godt, med at den lige stiger det sidste når du begynder at spille.
Avatar billede jul3 Nybegynder
09. oktober 2005 - 12:38 #25
Okay , jeg har ikke pillet ved temperaturen endnu , da jeg ville teste om den af sig selv blev for varm.  Hvor mange grader kan man tillade sig at sætte den på ?
Avatar billede himself13 Nybegynder
09. oktober 2005 - 12:44 #26
Hvis der er tale om CPU'en kan man godt tillade sætte den op på 70 omkring grader, mens bundkortet helst ikke skal der op - den skal nok sættes til mellem 50-60 grader som maks.
Avatar billede jul3 Nybegynder
09. oktober 2005 - 13:04 #27
Hvad meget har det at sige at man opdaterer sin bios ?  har det noget at sige med Hardware'en ?  kan det give bedre resultat  ?
Avatar billede jul3 Nybegynder
10. oktober 2005 - 07:58 #28
10/10 - 05  :  Jeg har ændret min CPU shutdown og tror det virker , eller har det indtil vidre.  Men kun i det ene spil " World of warcraft ". Mit Steam smider mig stadig til skrivebordet efter 10 min.  Den kommer stadig ikke med nogen fejl for windows , så begynder at tænke på om det kan være steam's opdateringer som laver triks.
Avatar billede jul3 Nybegynder
10. oktober 2005 - 18:52 #29
SystemInfo version 3.6
XSLT StyleSheet version 3.5-2s
CPU Info
CPU 1/1
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Manufacturer  Intel
Family  Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Architecture  32-bit
Internal Clock  3.0 GHz
Internal Clock Maximum  3.1 GHz
External Clock  200.0 MHz
Socket Designation  Socket 775
Upgrade  ZIF Socket
HyperThreadingTechnology  Available - 2 Logical Processors
Capabilities  MMX, CMov, RDTSC, SSE, SSE2, PAE, NX
Version  Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Caches
Level 1    32 KB
Level 2    1 MB

DirectX Info
Version  9.0c
Long Version  4.09.00.0904

--------------------------------------------------------------------------------

DirectDraw
Version  5.3.0000001.0904
Primary Device  SAPPHIRE RADEON 9200SE ATLANTIS

Display Device 1/1
SAPPHIRE RADEON 9200SE ATLANTIS        Driver 6.14.10.6542

Description  SAPPHIRE RADEON 9200SE ATLANTIS
Manufacturer  ATI Technologies Inc.
Total Local Video Memory  128 MB
Total Local Texture Memory  128 MB
Total AGP Memory  128 MB
Driver File  ati2dvag.dll
Driver Version  6.14.10.6542
Driver Details  8.14-050512m-023864C-ATI
Driver Date  5-12-2005
Driver WHQL Certified  true
Max Texture Width  2048 px
Max Texture Height  2048 px
Max User Clipping Planes  6
Max Active Hardware Lights  8
Max Texture Blending Stages  8
Fixed Function Textures In Single Pass  6
Vertex Shader Version  1.1
Pixel Shader Version  1.4
Max Vertex Blend Matrices  57
Max Texture Coordinates  6
VGA Memory Clock  164.3 MHz
VGA Core Clock  200.3 MHz
PCI
Name  SAPPHIRE RADEON 9200SE ATLANTIS
Vendor ID  0x1002
Device ID  0x5964
SubSystem ID  0x7c26174b
Revision ID  0x0001

--------------------------------------------------------------------------------

Texture Formats
32-bit ARGB [8888]
32-bit RGB [888]
16-bit RGB [565]
16-bit RGB [555]
16-bit ARGB [1555]
16-bit ARGB [4444]
8-bit RGB [332]
8-bit YUV [800]
16-bit AYUV [8800]
FourCC [DXT1]
FourCC [DXT2]
FourCC [DXT3]
FourCC [DXT4]
FourCC [DXT5]

Capabilities
AGP Texturing, Hardware Transform and Lighting, Positional Lights, Subpixel Accurate Rasterizing, Stencil Buffers, Range Fog, Table Fog, Vertex Fog, W-Fog, Specular Gouraud Shading, Anisotropic Filtering, Bilinear Filtering, Point Sampling, Trilinear Filtering, Additive Texture Blending, Dot3 Texture Blending, Multiplicative Texture Blending, Subtractive Texture Blending, Environmental Bump Mapping, Environmental Bump Mapping With Luminance, Cube Mapping, Factor Alpha Blending, Vertex Alpha Blending, Texture Alpha Blending, Texture Clamping, Texture Mirroring, Texture Wrapping, Mipmap LOD Bias Adjustment, Projected Textures, Volume Textures, Point Primitive Support, DXT Compressed Textures, Automatic Mipmap Generation, Hardware Rasterization, Shading, Transform and Lighting, Scissor Test, Legacy Depth Bias

--------------------------------------------------------------------------------

DirectShow
Version  9.0c
Long Version  4.09.00.0904

Registered DirectShow Filters
.RAM file Parser
AC3 Parser Filter
ACELP.net Sipro Lab Audio Decoder
ACM Wrapper
ASF ACM Handler
ASF DIB Handler
ASF DJPEG Handler
ASF ICM Handler
ASF JPEG Handler
ASF URL Handler
ASF embedded stuff Handler
ASX file Parser
ASX v.2 file Parser
AVI Decompressor
AVI Draw
AVI Splitter
AVI/WAV File Source
BDA MPEG2 Transport Information Filter
Color Space Converter
DV Muxer
DV Splitter
DV Video Decoder
Default DirectSound Device
Default MidiOut Device
File Source (Async.)
File Source (Netshow URL)
File Source (URL)
File stream renderer
IVF source filter
Indeo audio software
Indeo video 4.4 Decompression Filter
Indeo video 5.10 Decompression Filter
Internal Script Command Renderer
Line 21 Decoder
Line 21 Decoder 2
Lyric Parser
MIDI Parser
MJPEG Decompressor
MPEG Audio Decoder
MPEG Layer-3 Decoder
MPEG Video Decoder
MPEG-2 Demultiplexer
MPEG-2 Sections and Tables
MPEG-2 Splitter
MPEG-I Stream Splitter
MainConcept MPEG Audio Decoder
MainConcept MPEG Splitter
MainConcept MPEG Video Decoder
Microsoft MPEG-4 Video Decompressor
Microsoft Screen Video Decompressor
Multi-file Parser
NSC file Parser
Overlay Mixer2
QT Decompressor
QuickTime Movie Parser
SAMI (CC) Parser
VBI Surface Allocator
VGA 16 Color Ditherer
Video Port Manager
Video Renderer
WM ASF Reader
WM ASF Writer
WST Decoder
Wave Parser
Windows Media Audio Decoder
Windows Media Multiplexer
Windows Media Pad VU Data Grabber
Windows Media Update Filter
Windows Media Video Decoder
Windows Media source filter
XML Playlist
XviD MPEG-4 Video Decoder

--------------------------------------------------------------------------------

DirectSound
Version  5.3.0000001.0904
Speaker Configuration  Stereo
Speaker Geometry  Wide
Primary Device  Realtek AC97 Audio

Sound Device 1/1
Realtek AC'97 Audio        Driver 5.10.0.5620

Description  Realtek AC97 Audio
Manufacturer  Realtek
Driver File  ALCXWDM.SYS
Driver Version  5.10.0.5620
Driver Date  6-21-2004
Driver WHQL Certified  true
Max Supported 3D Hardware Sounds  33
HD Audio Support  false
EAX Support  Supported
PCI
Name  Realtek AC'97 Audio
Vendor ID  0x8086
Device ID  0x24d5
SubSystem ID  0x18781019
Revision ID  0x0002

Capabilities
Continuous Rate, Primary Buffer with 16-bit Samples, Primary Buffers with 8-bit Samples, Monophonic Primary Buffers, Stereo Primary Buffers, Hardware-mixed Secondary Buffers with 16-bit Samples, Hardware-mixed Secondary Buffers with 8-bit Samples, Hardware-mixed Monophonic Secondary Buffers, Hardware-mixed Stereo Secondary Buffers

Memory Info
Total Physical Memory  1.00 GB
Free Physical Memory  718 MB
Total Pagefile Memory  2.40 GB
Free Pagefile Memory  2.06 GB

--------------------------------------------------------------------------------
Memory Array 1/1
Max Module Capacity  4 MB
Location  System Board
Use  System
Supported Speeds
Supported Types
Supported Voltages

Memory Slot 1/4
Installed Enabled Size  512 MB
Form Factor  DIMM
Frequency  0.0 Hz
Slot  A0 [Bank0/1]
Type  SDRAM
Type Details  Synchronous
Enabled Size  512 MB
Total Bit Width  64 b
Data Bit Width  64 b
Memory Slot 2/4
Installed Enabled Size  512 MB
Form Factor  DIMM
Frequency  0.0 Hz
Slot  A1 [Bank2/3]
Type  SDRAM
Type Details  Synchronous
Enabled Size  512 MB
Total Bit Width  64 b
Data Bit Width  64 b
Memory Slot 3/4
Installed Enabled Size  0 B
Form Factor  DIMM
Frequency  0.0 Hz
Slot  A2 [Bank4/5]
Type Details
Enabled Size  0 B
Total Bit Width  0 b
Data Bit Width  0 b
Memory Slot 4/4
Installed Enabled Size  0 B
Form Factor  DIMM
Frequency  0.0 Hz
Slot  A3 [Bank6/7]
Type Details
Enabled Size  0 B
Total Bit Width  0 b
Data Bit Width  0 b

Motherboard Info
Supported Slot Types  ISA, PCI, AGP
Model  848P-ICH5
BIOS Vendor  Phoenix Technologies, LTD
BIOS Version  6.00 PG
BIOS Release Date  09/10/2004
BIOS Properties  Plug and Play, Flash, AGP
AGP
Revision  3.0
Rate  4x, 8x (8x enabled)
Available Rate  0x0000000c
Selected Rate  0x00000008
Aperture Size  128 MB
Sideband Addressing  supported (enabled)
Fast Write  supported (enabled)

Card Slots
Slot 1/6 (PCI)
Order  1
Designation  PCI0
Type  PCI
Characteristics  5.0V, PME Signal
Data Bus Width  32 b
Details  Available, Long
IRQ  0

Slot 2/6 (PCI)
Order  2
Designation  PCI1
Type  PCI
Characteristics  5.0V, PME Signal
Data Bus Width  32 b
Details  Available, Long
IRQ  0

Slot 3/6 (PCI)
Order  3
Designation  PCI2
Type  PCI
Characteristics  5.0V, PME Signal
Data Bus Width  32 b
Details  Available, Long
IRQ  0

Slot 4/6 (PCI)
Order  4
Designation  PCI3
Type  PCI
Characteristics  5.0V, PME Signal
Data Bus Width  32 b
Details  Available, Long
IRQ  0

Slot 5/6 (PCI)
Order  5
Designation  PCI4
Type  PCI
Characteristics  5.0V, PME Signal
Data Bus Width  32 b
Details  Available, Long
IRQ  0

Slot 6/6 (AGP)
Order  0
Designation  AGP
Type  AGP
Characteristics  5.0V
Data Bus Width  32 b
Details  Available, Long
IRQ  0

System Devices
Name  Intel(R) 82801 PCI Bridge - 244E
Manufacturer  Intel
Name  Intel(R) 82801EB LPC Interface Controller - 24D0
Manufacturer  Intel

Name  Intel(R) 82801EB USB Universal Host Controller - 24D2
Manufacturer  Intel
Name  Intel(R) 82801EB SMBus Controller - 24D3
Manufacturer  Intel

Name  Intel(R) 82801EB USB Universal Host Controller - 24D4
Manufacturer  Intel
Name  Realtek AC'97 Audio
Manufacturer  Realtek

Name  Intel(R) 82801EB USB Universal Host Controller - 24D7
Manufacturer  Intel
Name  Intel(R) 82801EB Ultra ATA Storage Controllers
Manufacturer  Intel

Name  USB-controller (Universal Serial Bus)
Name  Intel(R) 82801EB USB Universal Host Controller - 24DE
Manufacturer  Intel

Name  Intel(R) 82865G/PE/P/GV/82848P Processor to I/O Controller - 2570
Manufacturer  Intel
Name  Intel(R) 82865G/PE/P/GV/82848P Processor to AGP Controller - 2571
Manufacturer  Intel

USB Devices
Description  USB-rodhub
Driver Date  7-1-2001
Driver Version  5.1.2600.0
Device Class  Universal Serial Bus Controller
Description  USB-rodhub
Driver Date  7-1-2001
Driver Version  5.1.2600.0
Device Class  Universal Serial Bus Controller
Description  USB-rodhub
Driver Date  7-1-2001
Driver Version  5.1.2600.0
Device Class  Universal Serial Bus Controller

Description  USB-rodhub
Driver Date  7-1-2001
Driver Version  5.1.2600.0
Device Class  Universal Serial Bus Controller
Description  Microsoft USB IntelliMouse Explorer 3.0
Driver Date  7-1-2001
Driver Version  5.1.2600.0
Device Class  Human Interface Device

FireWire Devices

Monitor Info
Monitor 1/1
Name  Plug and Play-skrm
Manufacturer  (Standardskrmtyper)
Max Width  1600 px
Max Height  1200 px

Operating System Info
Operating System  Microsoft Windows XP
Version  5.1.2600
Windows Environment  32-bit
Locale  DK
Desktop Width  1600 px
Desktop Height  1200 px
Desktop BPP  32 b
DEP
Hardware Support  false
Applications Protected  false
Drivers Protected  false
User Option  Always off

Open Processes
Name  PID  Memory Usage
ati2evxx.exe  808    2 MB
ati2evxx.exe  528    2 MB
atiptaxx.exe  1700    3 MB
avgamsvr.exe  1320    5 MB
avgcc.exe  1380    9 MB
avgemc.exe  1436    5 MB
avgupsvc.exe  1336    3 MB
csrss.exe  540    3 MB
ctfmon.exe  1884    2 MB
daemon.exe  1724    3 MB
explorer.exe  956    14 MB
iPodService.exe  1652    3 MB
iTunesHelper.exe  1756    3 MB
jusched.exe  1868    2 MB
lsass.exe  628    1 MB
mirc.exe  2672    9 MB
msnmsgr.exe  1900    8 MB
PCMark04.exe  2756    10 MB
pstrip.exe  1740    5 MB
qttask.exe  1308    2 MB
services.exe  608    3 MB
smss.exe  492    368 KB
SOUNDMAN.EXE  1576    2 MB
spoolsv.exe  1132    4 MB
Steam.exe  1892    18 MB
svchost.exe  844    4 MB
svchost.exe  896    17 MB
svchost.exe  996    3 MB
svchost.exe  1024    3 MB
System  4    244 KB
System Idle Process  0    20 KB
vsmon.exe  1476    8 MB
wdfmgr.exe  1440    1 MB
winlogon.exe  564    3 MB
wmiprvse.exe  2804    4 MB
zlclient.exe  1608    2 MB

  Logical Drives
Letter  Label  Type  Capacity  Available
A:      Floppy  0 B    0 B
C:      Hard Disk  25.39 GB    16.89 GB
D:      Hard Disk  31.87 GB    26.33 GB
E:      Hard Disk  52.73 GB    51.15 GB
F:      Hard Disk  23.95 GB    22.69 GB
G:      CD-ROM  0 B    0 B
H:      CD-ROM  0 B    0 B

Open Applications
PCMark04

Hard Disk Info
Hard Disk Drive 1/2
Name  IC35L060AVER07-0
Manufacturer  (Standarddrev)
Capacity  57.27 GB
Model  IC35L060AVER07-0
Interface Type  IDE
Drive Letters  C:  D:
Hard Disk Drive 2/2
Name  IC35L080AVVA07-0
Manufacturer  (Standarddrev)
Capacity  76.69 GB
Model  IC35L080AVVA07-0
Interface Type  IDE
Drive Letters  E:  F:

------------------------------------------------------------------------------------
Fandt et program som kunne lave en info om min maskine , måske kan nogen tyde den og se om der skulle være nogle problemmer.

Jul3
Avatar billede jul3 Nybegynder
21. oktober 2005 - 13:07 #30
Hej igen.

Jeg har nu i noget tid prøvet at "overleve" med at min computer fryser i spillet Steam & World of Warcraft og smider mig til skrivebordet.  Igår fik jeg så nok , og prøvede og geninstallere min computer igen igen , og samme problemer er så stadig gældende.  Windows kommer ikke frem med nogle former for fejl , og har prøvet alt jeg kan komme i tanke om hvad kan være problemmet.

Plz Help me if you can.

Jul3
Avatar billede jul3 Nybegynder
02. november 2005 - 12:26 #31
Hej Igen Igen  :)

Efter nogle gange med Reinstall af windows , blev jeg enig med mig selv , at det var en fejl på min Windows CD.  Jeg har derfor anskaffet mig en ny , og har ikke mødt problemmerne siden.

Men tak for de gode råd.

Jul3