Avatar billede lht Nybegynder
07. oktober 2005 - 07:30 Der er 2 kommentarer

Team Speak til Lan

Hej Alle sammen

Vi er 6 gutter der skal holde en lille "lan fest" og spille AAO.
Til daglig bruger vi Team Speak og lever med den forsinkelse der er.
Men når vi nu sidder i samme rum så kan det godt være træls at få lyden to gange på grund af forsinkelsen.
Er der nogen der ved hvordan man kan undgå denne forsinkelse?
Findes der nogle bedre "holdsnak" programmer der ikke har forsinkelse?

På forhånd tak.

LHT
--
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
08. oktober 2005 - 20:28 #1
Hmm jeg har selv brugt team talk og det var sådan set meget godt..
Men har dog ik lige prøvet det til lan, har kun brugt det over nettet, og der virker det altså fint nok.
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2005 - 16:27 #2
Det kan være grundet din firewall, som kan forsinke forsendelsen... alle skal slå deres firewall fra.. og prøv derefter :)