Avatar billede sascha Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

slet genveje i admin

<mine børn har hver en konto på min com men når de instalerer et nyt prg. kommer det også ind på min og jeg er lidt træt af at have programgeje liggende i "min# start/programmer
Avatar billede been Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:37 #1
Den nemme løsning er at du bare sletter genvejen i din startmenu...højreklik på dem og slet..
Avatar billede sascha Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:42 #2
Jo det forstås, men sletter jeg så ikke deres genveje da jeg er adm. ?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:45 #3
Jo, fordi deres genveje er installeret til alle brugere.

Jeg vil foreslå du enten flytter deres genveje ind i deres egne mapper, eller lærer dem at de (om muligt) skal vælge "Just for me" når de installerer noget.

Alternativt kunne du også lære dem at placere deres ting i en undermappe, så er det kun den der ændrer sig ;)
Avatar billede sascha Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:47 #4
prøver
Avatar billede sascha Nybegynder
23. oktober 2005 - 18:35 #5
læg et svar pidgeot
Avatar billede pidgeot Nybegynder
23. oktober 2005 - 18:38 #6
Det gør jeg så - værsgo :)