Avatar billede anders_w Nybegynder
06. oktober 2005 - 20:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Netværksprinter?

Hej.

Jeg har en printer stående nedenunder, og den vil jeg gerne kunne printe fra når jeg sidder ovenpå. Når jeg går ind for at tilføje en ny printer kan den fint finde den, men den vil have en adgangskode...?
Nogen der kan hjælpe mig med den?

MVH
/Anders
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. oktober 2005 - 20:31 #1
det er blot et bud, men har du "delt" printeren..? (fil og udskriftdeling)
det kan gøres via kontrolpanelet..O)
Avatar billede anders_w Nybegynder
06. oktober 2005 - 20:37 #2
Har jeg gjort
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. oktober 2005 - 20:38 #3
det kunne også være brugerkontién der skal tilladelse..O)
Avatar billede henninga Novice
07. oktober 2005 - 00:29 #4
Hvordan er printeren tilkoblet netværket? Hvilket styresystem?
Er den koblet til en anden computer skal du ind og give rettigheder til "Everyone" der hvor du deler printeren. Højreklik på printeren og vælg "Deling og sikkerhed". Herunder giver du alle tiladelse til at printe. Dette gælder ved XP Pro.
Avatar billede anders_w Nybegynder
07. oktober 2005 - 16:42 #5
På den ene har jeg home og den anden pro.
Avatar billede henninga Novice
09. oktober 2005 - 00:05 #6
Og hvor er printeren tilsluttet ?
Avatar billede anders_w Nybegynder
09. oktober 2005 - 19:18 #7
Til den med Home
Avatar billede henninga Novice
09. oktober 2005 - 23:10 #8
Kan du så ikke bare give den adgangskoden. Ved standard installation er det Administrator som brugernavn og hvis du har givet den en adgangskode så er det den ellers er den tom.
Avatar billede anders_w Nybegynder
10. oktober 2005 - 17:28 #9
Fik en af mine kammerater til at lave det.. Spørgsmål lukket!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. oktober 2005 - 18:07 #10
hvad gjorde han..?
Avatar billede anders_w Nybegynder
10. oktober 2005 - 19:15 #11
Var ikke hjemme da han gjorde det..