Avatar billede pep11 Nybegynder
06. oktober 2005 - 17:47 Der er 15 kommentarer

Hjælp til at få mit outlook express til at virke.

Hej der ude.

Jeg har prøvet at gøre så mine emails via hotmail bliver sendt til min outlook men når jeg gør det så skal man så give den lov til at finde nogle mapper men når jeg gør det så kommer denne meddelelse: "Access to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription. Please sign up at http://upgrade.msn.com

Konfiguration:
  Konto: Hotmail
  Server: http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp
  Brugernavn: Tha_PrinZ@hotmail.com
  Protokol: HTTPMail
  Port: 0
  Sikker (SSL): 0
  Programkode: 80004005"

Er der nogle som kan hjælpe mig med dette problem.
Jeg har prøvet at oprette en alm. mail "mail.dk"
men kan ikk finde ud a hva pop3 serveren og smtp serveren hedder.
Håber der er nogen som kan hjælpe mig.
Avatar billede screem_brille Novice
06. oktober 2005 - 17:51 #1
pop3 og smtp oplysninger skal du have frea din udbyder (ligeledes koden dertil) det er derfor ikek noget vi kan hjælpe dig med.

korrekt at hotmail nu kun er muligt at hente ned OE hvis han køber den der ekstra pakke, blev lavet om for ca 1-1.5 år siden mener jeg (før var det gratis)
Avatar billede pep11 Nybegynder
06. oktober 2005 - 17:58 #2
dvs jeg ikke kan komme til at bruge outlook express?
eller er der en anden mulighed?
for vil virkelig gerne have outlook for har haft det for ca. 1 år siden og det var faktis nemmere syndes jeg.
Avatar billede screem_brille Novice
06. oktober 2005 - 18:06 #3
jo det kan du godt, men du skal vide hvad pop3 og SMTP adressen er, uden disse (og et kontonavn og kode) kommer du ikke til at hente / sende mails
Avatar billede pep11 Nybegynder
06. oktober 2005 - 18:08 #4
kan jeg ikk på nogen andre måder?
men hvis det er spørger jeg bare en jeg kender om koderne osv.
ville bare ha været dejligt hvis jeg kunne bruge hotmail igennem outlook.
syndes bare det er underligt fordi min mor kan godt gøre det men jeg kan ikke ?
Avatar billede screem_brille Novice
06. oktober 2005 - 18:13 #5
som jeg skrev, hvis ens hotmail konto er ældre end (ca 1 år emner jeg det er) så er der ingen problemer, da de email konti der blev oprettet dengang ikek har den begrænsning med kun at kunne læse via web, (men hvis du køber den der ekstra pakke, kan det komme til at virke)
Avatar billede pep11 Nybegynder
06. oktober 2005 - 18:17 #6
prøver lige noget andet men hvordan gir jeg dig point ?
Avatar billede screem_brille Novice
06. oktober 2005 - 18:18 #7
du kan markere mit navn i boksen nederst og vælger accepter *S*
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
09. oktober 2005 - 13:04 #8
Hvis du opretter en ny konto i OE, beder du den om at konfigurer automatisk, så ser den med det samme at det er en hotmail konto. så skal du bruge dine login og password. det virker for mig.
Avatar billede screem_brille Novice
09. oktober 2005 - 13:21 #9
rdc_r2 lad mig gætte, din hotmail konto har du haft i et par år ? ellers kan du jo prøve og oprette en ny og se om du stadig kan gøre det nu...
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
09. oktober 2005 - 13:47 #10
Istedet for sure udladninger kunne du jo give de rette informationer fra en start af. så var det nemmere at hjælpe.
Avatar billede screem_brille Novice
09. oktober 2005 - 13:51 #11
hvad skrev jeg da 06/10-2005 18:13:09 ?
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
09. oktober 2005 - 15:38 #12
tja.
Avatar billede screem_brille Novice
09. oktober 2005 - 15:40 #13
ja det er vist hvad der er at sige til det *G*
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 12:15 #14
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:44 #15
brug for mere hjælp ?