Avatar billede general_custer Nybegynder
17. april 2001 - 23:09 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

PHP+HTML+subdomæne

jeg har en hjemmeside inde på whitehat.dk og der står at de understøtter php men mit virker ikke så jeg har tænkt mig at ligge min hjemmeside inde på en af mine venners servers istedet, men jeg vil jo gerne have at folk som går ind på whitehat addressen skal reroutes til min hjemmeside hvordan for jeg det til det
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. april 2001 - 23:12 #1
<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"5;URL=\"http://www.dinnyeadresse.dk/siden.html\">
Avatar billede blood Nybegynder
17. april 2001 - 23:14 #2
lav en index.html fil på whitehat og indsæt dette

<FRAMESET FRAMEBORDER=\"0\" FRAMESPACING=\"0\" BORDER=\"0\" ROWS=\"100%,*\" COLS=\"100%\">
    <FRAME SRC=\"www.DOMAIN.DK\" NAME=\"DOMAIN\" SCROLLING=\"auto\" NORESIZE>
</FRAMESET>

DOMAIN ændre du til den overskrift du vil give siden
www.DOMAIN.DK ændre du til den nye adresse

Og med dette vil ditnavn.whitehat.dk blive i adresse linjen så folk ikke kan se den nye!
Avatar billede blood Nybegynder
17. april 2001 - 23:14 #3
Og med dette vil ditnavn.whitehat.dk blive i adresse linjen så folk ikke kan se den nye adresse!
Avatar billede essaktsop Nybegynder
17. april 2001 - 23:19 #4
Og med dette vil ditnavn.whitehat.dk blive i adresse linjen så folk ikke kan se den nye adresse!...
Avatar billede blood Nybegynder
17. april 2001 - 23:24 #5
essaktsop >> :-) det var fordi jeg glemte adresse
Avatar billede blood Nybegynder
17. april 2001 - 23:26 #6
Takker .-)
Avatar billede fuckit Nybegynder
18. april 2001 - 13:00 #7
Har du glemte dette:
<? require(\"/usr/local/www/whitehatdk/www/inkl/nykodestump.php\"); ?>

Og ellers er de tlidt \"gris\" den med skjult frame. (synes jeg) Folk \"får ikke\" hvad de ser.