Avatar billede lingomaster Nybegynder
05. oktober 2005 - 23:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mobil skærmopløsning

Hej, jeg skal lave nogle billeder til mobiltelefoner. Er der nogen der ligger inden med, eller ved hvor der er, en overskuelig liste over opløsninger på de mest gængse mobiltelefoner?

Der er et par steder hvor man kan se en masse specifikationer, men man skal altid trykke sig ind på hver enkelt telefon, det kommer til at tage pænt lang tid.
Det kunne jo være at der var én af jer der havde lavet en sådan database engang...
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
05. oktober 2005 - 23:30 #1
Dit spørgsmål ligger vist i den forkerte kategori...
Avatar billede lingomaster Nybegynder
05. oktober 2005 - 23:34 #2
hmmm... jo, måske.

Kommer an på om ikke der er nogen der allerede har skrevet oplysningerne ind i en database...
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2005 - 07:38 #3
Hvad så hvis det ikke er en MySQL database :D

Ej seriøst, det er en helt forkert kategori.
Avatar billede lingomaster Nybegynder
06. oktober 2005 - 12:55 #4
Ja ok, mysql var måske en anelse specifikt... jeg flytter til en anden kategori.
(...en anden gang kunne det være en hjælp, hvis i ville skrive et forslag til hvor man skulle flytte det hen, istedet for bare at konstatere at det er "helt forkert".
[Sagt uden negativ undertone, bare svært at formulere anderledes])
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2005 - 13:28 #5
Hardware > Telefoner?
Avatar billede lingomaster Nybegynder
06. oktober 2005 - 13:44 #6
takker