Avatar billede hehehe Nybegynder
17. april 2001 - 22:16 Der er 10 kommentarer

please hjælp mig!!!

Ehm har et par spørgsmål
.....
1. hvordan får man det fucking banner væk! \"under icq \"
2.Ehm min mus går lidt amok nogle gange-> den går i stå og lige pludeslig  går den hel amok,....

WHY?
Avatar billede runberg Nybegynder
17. april 2001 - 22:19 #1
Øhhh hvordan får du dette spørgsmål til at høre ind under \"Databaser: Generelt\" ?????
Avatar billede blood Nybegynder
17. april 2001 - 22:19 #2
Forkert kategori luk det og opret dit spm igen
Avatar billede lens Nybegynder
17. april 2001 - 22:20 #3
ang musen - prøv at åbne den og fjerne alt et snaks der helt sikkert sidder inde i den.

Det med banneret ville jo ikke være pænt, eftersom det jo er derfor det er gratis at bruge programmet - men ok der er temmeligt belastende :-)
Avatar billede Beach Mester
17. april 2001 - 22:21 #4
Rens den kugle der sidder i bunden af musen, tag den ud og giv den en tur med sæbe og vand. Tør den godt af, støvsug det hul den sidder i, og smid kuglen tilbage hvor den hører hjemme. Fucker den stadig op så prøv at smide driverne til musen ind igen. Hjælper det ikke så må du i byen og købe en ny med mindre du har mod på at skille musen ad og rense alle delene inden i!

Ang. ICQ, aner det ikke, jeg tror faktisk ikke det kan lade sig gøre, men jeg er da med på en lytter:-)

//Beach
Avatar billede blood Nybegynder
17. april 2001 - 22:24 #5
beach >> Det med icq kan godt lade sig gøre med en crack og jeg har skam også den crack men efter som crackz og warez ikke er høre til på eksperten vil jeg ikke udgive den :-)
Avatar billede blood Nybegynder
17. april 2001 - 22:25 #6
Kan i ikke lige skrive til mig over icq :-) kig i min bruger info
Avatar billede Beach Mester
17. april 2001 - 22:28 #7
Fint nok med mig, men det kunne jo være man \"lovligt\" kunne fjerne det inde i indstilningerne, men at det var skjult godt da det jo er det de lever af.
Mvh beahc(a)pc.dk
Avatar billede hehehe Nybegynder
18. april 2001 - 09:26 #8
Ehm man KAN godt ændre det der icq pis-> har gjort det før !!!det plehjede at stå på icq-banner.subnet.dk

musen er en logitech , der er ikke noget inde i den!
Avatar billede lens Nybegynder
18. april 2001 - 10:00 #9
Hvis det er en trådløs mus, kunne du prøve at skifte batterier, eller flytte modtageren et andet sted hen. De trådløse mus kan godt blive negativt påvirket, hvis modtageren står for tæt på skærme, radiatorer og lignende.

Når du åbner musen - altså tager kuglen ud - vil du se tre ruller inden i musen - der sidder helt sikkert noget støv og hår der som du skal fjerne.
Avatar billede Jman Praktikant
18. april 2001 - 10:01 #10
hvis du kigger på de små \"hjul\" der sidder \"rundt om kuglen\" (der er 2 grå og et hvidt\" kan man som regel se et spor af snavs midt på hjulet - det ligner en slags beskidt gummielastik, der sidder rundt om hjulene... Fjerne dette med lidt sprit og en vatpind