Avatar billede Chewie Novice
05. oktober 2005 - 20:53 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

fremkaldelse af digitale billeder

Hej exp´er

Hvor for i fremkaldt jeres digitale billeder? - findes der evt. en test af kvaliteten de forskellige steder?

god aften
Søren
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. oktober 2005 - 21:01 #2
personligt er jeg glad for photocare :) især hvis man skal have lavet lidt forskelligt og har special ønsker. Men igen der kan sikkert være stor forskel på de forskellige photocare butikker landet over.
Avatar billede chili17 Nybegynder
05. oktober 2005 - 21:04 #3
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. oktober 2005 - 21:09 #4
Photocare, de er sgu flinke. og kvaliteten er i top.
Avatar billede boxer Nybegynder
05. oktober 2005 - 21:23 #5
Bilkas online fotoservice. Nemt og i en fin kvalitet.
Avatar billede c-holst Novice
05. oktober 2005 - 23:01 #6
Stemmer også på photocare. Servicen i "vores" filial er i top. prisen er fair og billederne rigtigt gode.
Avatar billede Chewie Novice
06. oktober 2005 - 08:07 #7
Tak for response ... det er lidt tankevækkende at photocare koster 1 kr. mere per billede .. hvis man læser den artikel -aco- har linket til. Jo jeg kan forstå servicen er i top, men jeg skal have fremkaldt ca. 250 billeder og tror ikke på at servicen er DKK 250,- bedre

alle smid nogle svar
Avatar billede boxer Nybegynder
06. oktober 2005 - 08:46 #8
Hvis du vælger Bilka og gør det online, skal billederne bare uploades, du vælger selv hvilken størrelse du vil have dem i og du får dem sendt med posten.
Det kan ikke være nemmere og jeg tør godt vædde på at kvaliteten er lige så god som bl.a. photocare.
Avatar billede chili17 Nybegynder
06. oktober 2005 - 09:52 #9
Fotolabo er ikke de billigste men har prøvet de store forstørrelser, og de var super flotte - hvis du nu engang......
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. oktober 2005 - 11:48 #10
boxer - tør du væde med det ?

Ja kvaliteten er måske nogenlunde den samme og kan i det fleste tilfælde sikkert accepteres.

Men mit indlæg var rettet mod at photocare for det første til dagligt arbejder med foto. De ved hva det snakker om både fremkaldelse, lys etc. Derfor hvis man skal have nogle billeder som ikke bare skal være standard. Så er photocare et oplagt valg.

Hvis man har en stak familie billeder der bare skal køres igennem er bilkas service sikkert udmærket.
Avatar billede boxer Nybegynder
06. oktober 2005 - 12:01 #11
Jeps :o)
Det var i forhold til din sidste linie.

Jeg vil også godt vædde med at de kommer igennem stort set den samme maskine :o)

Men det er da altid en god idé selv at teste med et par billeder. Det har jeg været med til.
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. oktober 2005 - 12:06 #12
samme maskine måske, men sådan en maskine kan indstilles til mange ting :)

men vi er i bund og grund enige om en service som bilka levere er perfekt til familiefotos
Avatar billede c-holst Novice
06. oktober 2005 - 12:12 #13
det kan du jo have din pointe i. Måske skulle man prøve et andet sted næste gang, og se om billederne er lige gode
Avatar billede lucas2000 Novice
17. oktober 2005 - 14:27 #14
Jeg fremkaldte sidste gang hos http://www.pixdiscount.dk/
Ok pris og service.
Det viste sig at papiret var lidt tyndere end hos Photocare som jeg normalt bruger..
Ved egentligt ikke om det har nogen betydning ...
Avatar billede Chewie Novice
19. oktober 2005 - 15:09 #15
Jeg vil i nærmeste fremtid prøve at sende de samme billdere til 5 forskellige og jeg skal nok poste resultatet her
Avatar billede lucas2000 Novice
19. oktober 2005 - 15:12 #16
Det lyder da som en undersøgelse der værd at venter på... Så jeg venter spændt ;-)
Avatar billede Chewie Novice
20. oktober 2005 - 08:52 #17
Så er de bestilt :)

1: Pixum (CeWe Color) 0,67
2: Foto-Fun (Konica Minolta) 0,99
3: Extrafilm (Fuji) 0,95
4: Fastlab (Colorplaza) 1,35
5: Merlin (Kodak Picture Center) 1,35
Avatar billede lucas2000 Novice
20. oktober 2005 - 10:20 #18
photocare ?
Avatar billede Chewie Novice
16. marts 2006 - 08:51 #19
jeg havde tænk mig den store analyse her men det bliver aldrig til noget .... så summasummarum er efter at have prøvet alle ovenstående har jeg valgt at bruge extrafilm da jeg syns de var bedst