Avatar billede pech Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Træls popup

Hej

Kan ikke slippe af med popup. tjek venligst log.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Dell\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\MSSQL$MICROSOFTBCM\Binn\sqlservr.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\SavRoam.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\ZCfgSvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\1XConfig.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\BCMSMMSG.exe
C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\BacsTray.exe
C:\Programmer\Intel\PROSetWireless\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
C:\WINDOWS\System32\DSentry.exe
C:\Programmer\Apoint\Apntex.exe
C:\Programmer\Dell\Media Experience\PCMService.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\VPTray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
c:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\Dell\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\Vodafone\VodafoneMobileConnectCard\VodafoneMobileConnectCard.exe
C:\PROGRA~1\Dell\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Navision Attain\Client\fin.exe
C:\Programmer\Hitware Popup Killer Lite 3\HitwarePKLite.exe
C:\Documents and Settings\nbj.GMRDOM01\Skrivebord\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.euro.dell.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gmr.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.euro.dell.com/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: URLLink Class - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet6_38.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: RUPK - {604B283A-4E26-4504-98E7-72859F949547} - C:\PROGRA~1\HITWAR~1\sypcms.dll
O2 - BHO: (no name) - {9AB96BF7-10F3-BDBE-A859-387D420322B3} - C:\DOCUME~1\NBJ~1.GMR\APPLIC~1\AIMDOW~1\pop acid.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet
O4 - HKLM\..\Run: [BCMSMMSG] BCMSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [bacstray] BacsTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Programmer\Intel\PROSetWireless\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Dell QuickSet] C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DVDSentry] C:\WINDOWS\System32\DSentry.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Dell\Media Experience\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\VPTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] c:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [grim bolt dupe comp] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Idolsitegrimbolt\Memogrid.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SP2 Connection Patcher] "C:\Programmer\SP2 Connection Patcher\SP2ConnPatcher.exe" -n=200
O4 - HKCU\..\Run: [warez] "C:\Programmer\Warez P2P Client\Warez.exe" -h
O4 - HKCU\..\Run: [SIXTH BIKE] C:\DOCUME~1\NBJ~1.GMR\APPLIC~1\BLEHAT~1\Grim Beep.exe
O4 - Startup: Vodafone Mobile Connect Card.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Save page in SuperOffice - res://C:\PROGRA~1\SUPERO~1\SoIeExtensions.dll/SavePageInSuperOffice.htm
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Programmer\Dell\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: SuperOffice - {CC88D81F-6166-4F46-AC89-B75CD9CEB292} - C:\Programmer\superoffice\SoIeExtensions.dll
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O18 - Protocol: widimg - {EE7C2AFF-5742-44FF-BD0E-E521B0D3C3BA} - C:\WINDOWS\System32\btxppanel.dll
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\System32\NavLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: Sebring - C:\WINDOWS\System32\LgNotify.dll
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\Dell\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Definition Watcher (DefWatch) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
O23 - Service: SAVRoam (SavRoam) - symantec - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\SavRoam.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 15:00 #1
det gør jeg lige
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 15:12 #2
Hent først disse 2 programmer...  det er hvis du skulle miste din netforbindelse efter at vi har renset din pc. Gem det i en folder for sig selv så du kun bruger det hvis det bliver nødvendigt.

http://cexx.org/lspfix.htm - eller som zip fil:  http://cexx.org/lspfix.zip

http://danborg.org/spy/Newnet/winsockxpfix.exe - Winsockfix.

Kør først LSPfix, sæt flueben i "I know what I am doing" klik på finish, genstart så burde det virke.
Virker det ikke (kan måske ikke få forbindelse til nettet igen)
Så kør det andet program, klik først på Reg-backup, og gem en kopi af din regdatabase, når det er slut klik på Fix, når den er færdig genstart og så skulle du gerne kunne komme på nettet igen.

***************************************************************

Nu er vi klar!

Jeg kan jo ikke anbefale P2P programmer hvilket Warezp2p er.. du har desuden fået snavs med ind blot ved at installere det.. da du sagde ja til at installere ekstra programmer som New.Net

Men det er op til dig.. vi fjerner snavs nu:)!

Hent først dette værktøj og kør det.
http://www.new.net/support/uninstall6_34.exe

Download Ewido (Trial version) (Installer og opdater det, men vent med at scanne til jeg siger til)
http://shop.element5.com/product.html?productid=531168

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart.

Højreklik på windows start knappen (helt nede i venstre hjørne af din skærm) og vælge "Stifinder", klik på Funktioner->Mappeindstillinger->Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Afinstaller eller slet disse programmer/mapper manuelt.

C:\Programmer\NewDotNet\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Idolsitegrimbolt\
C:\DOCUME~1\NBJ~1.GMR\APPLIC~1\AIMDOW~1\

Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer. Dobbelt tjeck alt kom med!. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

O2 - BHO: URLLink Class - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet6_38.dll
O2 - BHO: (no name) - {9AB96BF7-10F3-BDBE-A859-387D420322B3} - C:\DOCUME~1\NBJ~1.GMR\APPLIC~1\AIMDOW~1\pop acid.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [grim bolt dupe comp] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Idolsitegrimbolt\Memogrid.exe
O10 - Hijacked Internet access by New.Net

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Scan med Ewido nu!

Genstart normalt og kopir en ny hijackthis log herind så jeg kan se om vi fik fjernet det hele eller om noget skulle være blevet overset:)
Avatar billede pech Nybegynder
05. oktober 2005 - 16:20 #3
Kan ikke slette C:\programmer\NewDotNet\ den skriver den er skrivebeskyttet nægtet adgang. har fjernet fluebenet i skrivebeskyttet????
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 16:33 #4
ærger mig lidt over at uninstall6_34.exe  ikke fjernede mappen for dig.. og at du ikke kan se den i tilføj og fjern programmer åbenbart.

Du gør det i fejlsikret tilstand ikke?

slet den med http://www.spywareinfo.dk/download/KillBox.zip
Avatar billede pech Nybegynder
05. oktober 2005 - 16:37 #5
Jo det var i fejlsikret tilstand.

Prøve den killbox.
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 16:39 #6
I killbox skriver du bare stien til mappen.. sæt prik i delete on reboot og genstart.
Avatar billede pech Nybegynder
05. oktober 2005 - 18:11 #7
hermed log

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Dell\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\MSSQL$MICROSOFTBCM\Binn\sqlservr.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\SavRoam.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\ZCfgSvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\1XConfig.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\BCMSMMSG.exe
C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\BacsTray.exe
C:\Programmer\Intel\PROSetWireless\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
C:\WINDOWS\System32\DSentry.exe
C:\Programmer\Dell\Media Experience\PCMService.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\VPTray.exe
C:\Programmer\Apoint\Apntex.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
c:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\Dell\Bluetooth Software\BTTray.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\Vodafone\VodafoneMobileConnectCard\VodafoneMobileConnectCard.exe
C:\PROGRA~1\Dell\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\nbj.GMRDOM01\Skrivebord\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.euro.dell.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gmr.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.euro.dell.com/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: RUPK - {604B283A-4E26-4504-98E7-72859F949547} - C:\PROGRA~1\HITWAR~1\sypcms.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet
O4 - HKLM\..\Run: [BCMSMMSG] BCMSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [bacstray] BacsTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Programmer\Intel\PROSetWireless\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Dell QuickSet] C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DVDSentry] C:\WINDOWS\System32\DSentry.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Dell\Media Experience\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\VPTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] c:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SP2 Connection Patcher] "C:\Programmer\SP2 Connection Patcher\SP2ConnPatcher.exe" -n=200
O4 - HKCU\..\Run: [warez] "C:\Programmer\Warez P2P Client\Warez.exe" -h
O4 - HKCU\..\Run: [SIXTH BIKE] C:\DOCUME~1\NBJ~1.GMR\APPLIC~1\BLEHAT~1\Grim Beep.exe
O4 - Startup: Vodafone Mobile Connect Card.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Save page in SuperOffice - res://C:\PROGRA~1\SUPERO~1\SoIeExtensions.dll/SavePageInSuperOffice.htm
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Programmer\Dell\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: SuperOffice - {CC88D81F-6166-4F46-AC89-B75CD9CEB292} - C:\Programmer\superoffice\SoIeExtensions.dll
O18 - Protocol: widimg - {EE7C2AFF-5742-44FF-BD0E-E521B0D3C3BA} - C:\WINDOWS\System32\btxppanel.dll
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\System32\NavLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: Sebring - C:\WINDOWS\System32\LgNotify.dll
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\Dell\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Definition Watcher (DefWatch) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
O23 - Service: SAVRoam (SavRoam) - symantec - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\SavRoam.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 18:38 #8
loggen er ren:)
håber også det føles sådan!:)
Avatar billede pech Nybegynder
06. oktober 2005 - 08:32 #9
Tusind tak for hjælpen