Avatar billede the_svendsen Nybegynder
05. oktober 2005 - 08:35 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Winsupdater bruger hele min prosessor

Hej...
i løbet af de sidste 3 dage har min prossesor kørt med 100%, og det er et program der winsupdater. min computer står på nettet hele tiden.
jeg har prøvet at slå windows update fra, men programmet kører stadig.
det sløver min computer helt vildt.
nogen der  ved hvad man kan gøre?
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 08:41 #1
www.arlet.dk/hjt.exe

download og scan med programmet.. kopir loggen herind
Avatar billede the_svendsen Nybegynder
05. oktober 2005 - 09:01 #2
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apntex.exe
C:\Programmer\HPQ\Quick Launch Buttons\EabServr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Aqua Dock\Aqua Dock.exe
C:\Programmer\Winamp 5.1\winampa.exe
C:\WINDOWS\msnappm.exe
C:\WINDOWS\VM_STI.EXE
C:\Program Files\Media Access\MediaAccK.exe
C:\Program Files\Media Access\MediaAccess.exe
C:\Programmer\winsupdater\winsupdater.exe
C:\WINDOWS\system32\winlog.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\WINDOWS\Resources\Themes\DameK UltraBlue\Desktop Sidebar\sidebar.exe
C:\Programmer\TBONBin\tbon.exe
C:\PROGRA~1\iolo\SYSTEM~1\PopupStopper.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
C:\Documents and Settings\eg05167\Skrivebord\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q105&bd=pavilion&pf=laptop
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.hp.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: AzEntretien Class - {0d2def3a-f4f1-42ec-ac4f-132e7ba6e292} - %SystemRoot%\azentretien.dll (file missing)
O2 - BHO: URLLink Class - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet6_38.dll
O2 - BHO: Need2Find Bar BHO - {4D1C4E81-A32A-416b-BCDB-33B3EF3617D3} - C:\Programmer\Need2Find\bar\1.bin\ND2FNBAR.DLL
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: RXResultTracker Class - {59879FA4-4790-461c-A1CC-4EC4DE4CA483} - C:\Programmer\RXToolBar\sfcont.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {81F2B027-2E6A-91F8-4804-E18C591A30BF} - C:\DOCUME~1\eg05167\APPLIC~1\INTERN~1\Dart show.exe
O2 - BHO: LinkTracker Class - {85A77577-A8CA-41b7-AA1E-DDAD4C0B12B1} - C:\WINDOWS\system32\hlwin.dll
O2 - BHO: Accoona Search Assistant - {944864A5-3916-46E2-96A9-A2E84F3F1208} - C:\Programmer\Accoona\ASearchAssist.dll
O2 - BHO: IeCatch2 Class - {A5366673-E8CA-11D3-9CD9-0090271D075B} - C:\PROGRA~1\FlashGet\jccatch.dll
O2 - BHO: TGTSoft Explorer Toolbar Changer - {C333CF63-767F-4831-94AC-E683D962C63C} - C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\TGT_BHO.dll
O2 - BHO: (no name) - {DA314581-B3B4-95A0-1E3D-FA6A9DCFA873} - C:\DOCUME~1\eg05167\APPLIC~1\INTERN~1\Dart show.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Cpqset] C:\Programmer\HPQ\Default Settings\cpqset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [eabconfg.cpl] C:\Programmer\HPQ\Quick Launch Buttons\EabServr.exe /Start
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\WINDOWS\System32\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [opendentforgram] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Blah About Open Dent\Start store.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Openwares LiveUpdate] C:\Program Files\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Aqua Dock] C:\Programmer\Aqua Dock\Aqua Dock.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp 5.1\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msnsyslog] C:\WINDOWS\msnappm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [P2P Networking] C:\WINDOWS\system32\P2P Networking\P2P Networking.exe /AUTOSTART
O4 - HKLM\..\Run: [BigDogPath] C:\WINDOWS\VM_STI.EXE VIMICRO USB PC Camera
O4 - HKLM\..\Run: [Media Access] C:\Program Files\Media Access\MediaAccK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [winsupdater] C:\Programmer\winsupdater\winsupdater.exe /auto
O4 - HKLM\..\Run: [] winlog.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [] winlog.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Chin new] C:\DOCUME~1\eg05167\APPLIC~1\FILMEX~1\Save Jump First.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [SIDEBAR] "C:\WINDOWS\Resources\Themes\DameK UltraBlue\Desktop Sidebar\sidebar.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Talking Messenger] C:\Programmer\Talking Messenger\TalkingMessenger.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [tbon] C:\Programmer\TBONBin\tbon.exe /r
O4 - HKCU\..\Run: [System Mechanic Popup Stopper] "C:\PROGRA~1\iolo\SYSTEM~1\PopupStopper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: AdsGone 2005.lnk = C:\Programmer\AdsGone\adsgone.exe
O8 - Extra context menu item: &PopUpKilla Search - res://C:\Programmer\Pop Up Killa 10 DEMO\toolbar.dll/SEARCH.HTML
O8 - Extra context menu item: &Search - http://kw.bar.need2find.com/KW/menusearch.html?p=KW
O8 - Extra context menu item: Download All by FlashGet - C:\PROGRA~1\FlashGet\jc_all.htm
O8 - Extra context menu item: Download using FlashGet - C:\PROGRA~1\FlashGet\jc_link.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\flashget.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\flashget.exe
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.loudcash.com/UCITest/Cabs/4484.cab
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} -
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1124784324549
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O16 - DPF: {D7BF3304-138B-4DD5-86EE-491BB6A2286C} - http://www.azebar.com/install/azesearch.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = bornholmserhvervsskole.dk
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = bornholmserhvervsskole.dk
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = bornholmserhvervsskole.dk
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O18 - Filter: text/html - {2AB289AE-4B90-4281-B2AE-1F4BB034B647} - C:\Programmer\RXToolBar\sfcont.dll
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\System32\NavLogon.dll
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: DefWatch - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: HP WMI Interface (hpqwmi) - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Programmer\HPQ\SHARED\HPQWMI.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Client (Norton AntiVirus Server) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\SYSTEM32\SPOOL\DRIVERS\W32X86\3\HPZipm12.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: StyleXPService - Unknown owner - C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 15:14 #3
jeg ser på den nu
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 15:25 #4
Før vi begynder som lige følgende i en mappe for sig selv. Du skal sådan set kun bruge det hvis du mister din netforbindelse når vi er færdige med, at rense din pc.
Hent derfor disse værktøjer nu.

http://cexx.org/lspfix.htm - http://cexx.org/lspfix.zip
http://www.bleepingcomputer.com/forums/index.php?showtutorial=59 - Vejledning.
http://danborg.org/spy/Newnet/winsockxpfix.exe - Winsockfix.

Hvis du ikke kan komme på nettet så, skal du bruge de to programmer du hentede i starten
Kør LSPfix, sæt flueben i I know what I am doing, klik på finish, genstart så burde det virke.
Gør det ikke det, så prøv det andet program, klik først på Reg-backup, og gem en kopi af din regdatabase, når det er slut klik på Fix, når den er færdig genstart og så skulle du gerne kunne komme på nettet igen. Når du kommer på nettet igen smider du en ny log her ind..

***********************************************************************************

Nu kan vi begynde! Du har sindsyg meget snavs på din maskine og jeg skal love dig for den vil føles som ny når vi er færdige;o)

Hent først og kør denne med det samme!
http://www.new.net/support/uninstall6_34.exe

Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Download Ewido (Trial version) (Installer og Opdater programmet, men vent med at scanne til jeg siger til!)
http://shop.element5.com/product.html?productid=531168

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart.

Højreklik på windows start knappen (helt nede i venstre hjørne af din skærm) og vælge "Stifinder", klik på Funktioner->Mappeindstillinger->Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Afinstaller eller slet disse programmer/mapper manuelt.

C:\Program Files\Media Access\
C:\Programmer\winsupdater\
C:\Programmer\TBONBin\
C:\Programmer\NewDotNet\
C:\Programmer\Need2Find
C:\Programmer\RXToolBar
C:\Programmer\Accoona\

Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer. Dobbelt tjeck alt kom med!. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: AzEntretien Class - {0d2def3a-f4f1-42ec-ac4f-132e7ba6e292} - %SystemRoot%\azentretien.dll (file missing)
O2 - BHO: URLLink Class - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet6_38.dll
O2 - BHO: Need2Find Bar BHO - {4D1C4E81-A32A-416b-BCDB-33B3EF3617D3} - C:\Programmer\Need2Find\bar\1.bin\ND2FNBAR.DLL
O2 - BHO: RXResultTracker Class - {59879FA4-4790-461c-A1CC-4EC4DE4CA483} - C:\Programmer\RXToolBar\sfcont.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {81F2B027-2E6A-91F8-4804-E18C591A30BF} - C:\DOCUME~1\eg05167\APPLIC~1\INTERN~1\Dart show.exe
O2 - BHO: LinkTracker Class - {85A77577-A8CA-41b7-AA1E-DDAD4C0B12B1} - C:\WINDOWS\system32\hlwin.dll
O2 - BHO: Accoona Search Assistant - {944864A5-3916-46E2-96A9-A2E84F3F1208} - C:\Programmer\Accoona\ASearchAssist.dll
O2 - BHO: (no name) - {DA314581-B3B4-95A0-1E3D-FA6A9DCFA873} - C:\DOCUME~1\eg05167\APPLIC~1\INTERN~1\Dart show.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [opendentforgram] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Blah About Open Dent\Start store.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msnsyslog] C:\WINDOWS\msnappm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Media Access] C:\Program Files\Media Access\MediaAccK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [winsupdater] C:\Programmer\winsupdater\winsupdater.exe /auto
O4 - HKLM\..\Run: [] winlog.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [] winlog.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Chin new] C:\DOCUME~1\eg05167\APPLIC~1\FILMEX~1\Save Jump First.exe
O4 - HKCU\..\Run: [tbon] C:\Programmer\TBONBin\tbon.exe /r
O8 - Extra context menu item: &PopUpKilla Search - res://C:\Programmer\Pop Up Killa 10 DEMO\toolbar.dll/SEARCH.HTML
O8 - Extra context menu item: &Search - http://kw.bar.need2find.com/KW/menusearch.html?p=KW
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.loudcash.com/UCITest/Cabs/4484.cab
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} -
O16 - DPF: {D7BF3304-138B-4DD5-86EE-491BB6A2286C} - http://www.azebar.com/install/azesearch.cab
O18 - Filter: text/html - {2AB289AE-4B90-4281-B2AE-1F4BB034B647} - C:\Programmer\RXToolBar\sfcont.dll

Find og slet (Kig godt efter!!.. Det du ikke finder har hijackthis muligvis selv kunne slette!)

Filerne

C:\DOCUME~1\eg05167\APPLIC~1\INTERN~1\Dart show.exe
C:\WINDOWS\system32\hlwin.dll
C:\WINDOWS\msnappm.exe
C:\WINDOWS\system32\winlog.exe
C:\WINDOWS\msnappm.exe
C:\DOCUME~1\eg05167\APPLIC~1\FILMEX~1\Save Jump First.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Blah About Open Dent\Start store.exe

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files

Genstart normalt og kopir en ny hijackthis log herind så jeg kan se om vi fik fjernet det hele eller om noget skulle være blevet overset:)
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 15:26 #5
Oops.. glemte at sige hvornår du skal scanne med Ewido.. det skal du gøre lige så snart du har slettet og afinstalleret de mapper jeg nævnte og altså før du fikser linjer med hijackthis.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. oktober 2005 - 09:08 #6
<kalp>: Skyldes det [MessengerPlus3] som jo ruller i baggrunden... Alt det Spyware/virus er jo et 'skole'eksempel på hvor galt det ka' gå...

<the_svendsen>: [Advarsel mod install af [MessengerPlus 3.0] -> http://www.eksperten.dk/spm/528544
Avatar billede the_svendsen Nybegynder
06. oktober 2005 - 09:53 #7
Så har jeg kørt alt...
her er listen

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apntex.exe
C:\Programmer\HPQ\Quick Launch Buttons\EabServr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Aqua Dock\Aqua Dock.exe
C:\Programmer\Winamp 5.1\winampa.exe
C:\WINDOWS\VM_STI.EXE
C:\Programmer\DAP\DAP.EXE
C:\Kaspersky\mwavscan.com
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\WINDOWS\Resources\Themes\DameK UltraBlue\Desktop Sidebar\sidebar.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\PROGRA~1\iolo\SYSTEM~1\PopupStopper.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Documents and Settings\eg05167\Skrivebord\hjt.exe
C:\Programmer\AdsGone\adsgone.exe
C:\Kaspersky\kavss.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q105&bd=pavilion&pf=laptop
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.hp.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {59879FA4-4790-461c-A1CC-4EC4DE4CA483} - (no file)
O2 - BHO: IeCatch2 Class - {A5366673-E8CA-11D3-9CD9-0090271D075B} - C:\PROGRA~1\FlashGet\jccatch.dll
O2 - BHO: TGTSoft Explorer Toolbar Changer - {C333CF63-767F-4831-94AC-E683D962C63C} - C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\TGT_BHO.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Cpqset] C:\Programmer\HPQ\Default Settings\cpqset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [eabconfg.cpl] C:\Programmer\HPQ\Quick Launch Buttons\EabServr.exe /Start
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\WINDOWS\System32\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Openwares LiveUpdate] C:\Program Files\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Aqua Dock] C:\Programmer\Aqua Dock\Aqua Dock.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp 5.1\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BigDogPath] C:\WINDOWS\VM_STI.EXE VIMICRO USB PC Camera
O4 - HKLM\..\Run: [DownloadAccelerator] "C:\Programmer\DAP\DAP.EXE" /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [SpeedOptimizer] C:\PROGRA~1\SPEEDO~1\SPO.EXE -s
O4 - HKLM\..\Run: [Media Access] C:\Program Files\Media Access\MediaAccK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mwavscan] "C:\Kaspersky\mwavscan.com" /s
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [SIDEBAR] "C:\WINDOWS\Resources\Themes\DameK UltraBlue\Desktop Sidebar\sidebar.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Talking Messenger] C:\Programmer\Talking Messenger\TalkingMessenger.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [System Mechanic Popup Stopper] "C:\PROGRA~1\iolo\SYSTEM~1\PopupStopper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: AdsGone 2005.lnk = C:\Programmer\AdsGone\adsgone.exe
O8 - Extra context menu item: &Download with &DAP - C:\Programmer\DAP\dapextie.htm
O8 - Extra context menu item: Download &all with DAP - C:\Programmer\DAP\dapextie2.htm
O8 - Extra context menu item: Download All by FlashGet - C:\PROGRA~1\FlashGet\jc_all.htm
O8 - Extra context menu item: Download using FlashGet - C:\PROGRA~1\FlashGet\jc_link.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\flashget.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\flashget.exe
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1124784324549
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = bornholmserhvervsskole.dk
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = bornholmserhvervsskole.dk
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = bornholmserhvervsskole.dk
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O18 - Filter: text/html - {2AB289AE-4B90-4281-B2AE-1F4BB034B647} - (no file)
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\System32\NavLogon.dll
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: DefWatch - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: HP WMI Interface (hpqwmi) - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Programmer\HPQ\SHARED\HPQWMI.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Client (Norton AntiVirus Server) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\SYSTEM32\SPOOL\DRIVERS\W32X86\3\HPZipm12.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: StyleXPService - Unknown owner - C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
O23 - Service: TuneUp WinStyler Theme Service (TUWinStylerThemeSvc) - TuneUp Software GmbH - C:\Programmer\TuneUp Utilities 2006\WinStylerThemeSvc.exe
Avatar billede kalp Novice
06. oktober 2005 - 10:17 #8
Du har lige nogle spjættere.. fiks disse i fejlsikret tilstand.

O2 - BHO: (no name) - {59879FA4-4790-461c-A1CC-4EC4DE4CA483} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [Media Access] C:\Program Files\Media Access\MediaAccK.exe
O18 - Filter: text/html - {2AB289AE-4B90-4281-B2AE-1F4BB034B647} - (no file)

genstart normalt og ny log igen.

Jeg går ud fra det hele køre bedre nu?

majsmarken >> uha.. jeg tror det er generelt forkert brug af maskinen der er skyld i det... der er sørme meget i den log:o)
Avatar billede the_svendsen Nybegynder
06. oktober 2005 - 10:30 #9
den kører meget bedre allerede nu
Avatar billede kalp Novice
06. oktober 2005 - 13:51 #10
fint:) så kan du bare lukke spørgsmålet
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. oktober 2005 - 10:30 #11
(Hvad endte denne tråd med?)