Avatar billede johnole Nybegynder
04. oktober 2005 - 23:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Se hvad anden person laver på nettet via trådløs?

Jeg har en trådløs forbindelse.
Der er en anden der også kobler sig på i ny og næ med sin egen computer via min forbindelse.
Jeg har hørt at når det er "min" forbindelse så kan jeg gå ind et sted og se hvad vedkommende besøger af sider osv.

Hvordan gør jeg det?

Det er ikke for at snage men for at tjekke at det ikke bliver misbrugt til noget forkert.
Avatar billede venturer Nybegynder
04. oktober 2005 - 23:15 #1
Det kommer meget an på hvilken trådløs router du har. Den skal kunne logge netværksaktiviteten. Ofte kan de kun logge hvilke IPadresser "han" har besøgt. Det er altså ikke dem alle der direkte kan fortælle dig hvilke websites der bliver besøgt.

Prøv at kigge efter "logging" evt. under "Firewall" eller "Access" i interfacet til routerkonfiguration.
Avatar billede johnole Nybegynder
04. oktober 2005 - 23:23 #2
Ok.. tak for det. Det lyder som noget jeg ikke orker da jeg ikke har konfigureret den:-)
Har bare plogget den i.

Men læg endelig et svar. Jeg kigger på det en dag.

Mange tak for hjælpen.
Avatar billede venturer Nybegynder
04. oktober 2005 - 23:24 #3
Held og lykke med det :)