Avatar billede bramming Nybegynder
04. oktober 2005 - 23:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bundkort - Køler på selve kortet nødvendigt, for det larmer

Hej exp...

Jeg har følgende bundkort;
          MSI K8N Neo4 Platinum (MS-7125)

... på dette bundkort har jeg in aktiv køler, og måske lidt for aktivt.. er det nødvendigt den er der.. eller kan jeg skrue ned for den et sted, uden der sker noget? - Nogen der har erfaringer med dette??

\\ Takker...
Avatar billede peet49 Nybegynder
05. oktober 2005 - 08:20 #1
Du kan skifte den med en standard vga/shipsetkøler. Vil holde på, at den er nødvendig, ellers var den der ikke.
Avatar billede zonqui Nybegynder
06. oktober 2005 - 16:09 #2
Du kan evt. købe noget pasiv køling. De skulle være ganske effektive, og hvis du ikke overclocker, kan jeg ikke se noget problem i, at du skifter den ud. Du kunne måske også bare prøve at finde en rimelig lydløs aktiv køler - på omkring 20dBA.

Mvh Morten