Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
04. oktober 2005 - 21:02 Der er 2 kommentarer

CS: Condition Zero hjælp

Hej!

Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skulle placere dette spørgsmål, men det ender altså her.

Jeg har været ude og købe Counter Strike: Condition Zero og bag på coveret står der:
"Official CS Bots for Online And Offline Play".

Så regner jeg med at jeg kan lave en internet-server og smide nogle bots ind...Men det er åbenbart ikke lige til!

Så, hva pokker gør jeg så?
Skal jeg skrive en bestemt kommando i den der console eller hvordan gør man?

På forhånd tak

PS. Jeg bruger STEAM
Avatar billede kaaching Nybegynder
11. juli 2008 - 11:06 #1
add_bot tror jeg virker.

Du kan også trykke create multiplayer eller sådan noget, så skal du bare sætte flueben der ved CPU players, det står under der hvor du finder en bane.
Avatar billede kaaching Nybegynder
11. juli 2008 - 11:06 #2
bot_quato antalbots