Avatar billede lupin12 Mester
04. oktober 2005 - 18:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvilken PDA

Hvis man skal købe en pda der har gps og kalenderfunktion der kan køre sammen med xp, hvilken skal man så købe ??????? jeg synes det er en jungle at finde ud af det , er der nogle der har gode erfaringer ???
Avatar billede leifleif Nybegynder
04. oktober 2005 - 20:13 #1
Mit forslag er at du køber PDA og GPS hver for sig. Hvis du køber en Blue Thooth GPS bliver du helt fri for kabler imellem de to enheder.
Og du kan udskifte en af delene efter behov. Det er alligevel nemt at flytte fra køretøj til køretøj og det virker også, når du spadserer en tur i ukendte byer.

Der ligger absolut en klar økonomisk fordel i at købe en pakkeløsning. (bundle) Kik efter de mange tilbud i reklameaviserne.

Jeg bruger selv en Ipaq 2210 med TomTom 5 styret af en Holux GPSlim 236. Det spiller bare.

mvh/leif b.
Avatar billede zonqui Nybegynder
06. oktober 2005 - 20:24 #2
Hvis penge ikke er det helt store problem er en Ipaq 6515 eller 6510 (6515 er med 1,3Megapixel og høj opløsning når du tager billeder!!).
Desuden har den indbygget GPS-modul, så du er fri for at have sådan en ved siden af!
har efterhånden sta et par stykker af disse op, og de kører med XP og TomTom (kan kun bruges med TomTom).

har desuden testet mange andre pda'er med GPS. Kan ikke anbfale Navigon. I 50% af de tilfælde, hvor jeg har arbejdet med den, har der været probs!

Der er også indbygget telefon, ved ikke om det er nødvendigt for dig, men den kører super!

Mvh Morten