Avatar billede flyver23 Nybegynder
04. oktober 2005 - 15:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Broadcom 802.11g Netværkskort

Jeg har følgende trådløse netværk i min Acer aspire 3610.
Broadcom 802.11g Netværkskort
Er det muligt at finde en driver med tilhørende program, så windows ikke skal administrere mit trådløse netværk?
Jeg har problemer med at blive koblet på en router, så jeg vil prøve med en opdateret driver. Hvor finder jeg den? Jeg kan ikke finde bedre beskrivelse af netkortet end denne... Broadcom 802.11g Netværkskort..
Vh Flyver23
Avatar billede claros Nybegynder
04. oktober 2005 - 20:16 #1
Har haft præcist samme problem, under trådløse netværksforbindelse står der blot at Win ikke kan konfig forbindelse, men at man skal benytte netkortets egen software, korrekt ???
Avatar billede flyver23 Nybegynder
05. oktober 2005 - 14:52 #2
Windows kan fint konfigurere forbindelsen. På min egen router hjemme, kommer jeg fint på, men på en anden router, ser jeg netværket, men kan ikke komme på.. Derfor håber jeg det kan hjælpe med netkortets egen software, da alle andre kommer på den router jeg vil på. Routeren er sat op til at godkende min MacAdresse, så det er ikke derfor.
Vh FLyver23
Avatar billede flyver23 Nybegynder
06. oktober 2005 - 16:23 #3
Routeren havde fået indtastet forkert MacAdresse. Derfor blev jeg ikke lukket ind i netværket.
Snuper pointene tilbage.
Mvh Flyver23