Avatar billede kimhinge Nybegynder
04. oktober 2005 - 13:17 Der er 12 kommentarer

Dynamisk Webkalender

Hej Eksperter!

JEg skal brug en kalender fuktion som automatisk henter de 4 kommende arrangementer i fx en database og automatisk sletter dem når de er for gamle!

Nogen der kan hjælpe, jeg er ikke den store programmør?

Kim
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2005 - 14:27 #1
Det er ikke ligetil at kode - men jeg er overbevist om at Google kan vise dig de første 100 :)

http://www.google.dk/search?hs=KGl&hl=da&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=PHP+web+calendar&btnG=S%C3%B8g&meta=

--
pacroon
Avatar billede kimhinge Nybegynder
04. oktober 2005 - 14:52 #2
Har kigget... Men det er jo ikke en disederet kalender jeg ønsker, men bare et script som kan fremkalde 3-4 begivenheder som skrives på min forside over kommende arrangementer!
Avatar billede haolan Nybegynder
04. oktober 2005 - 21:39 #3
Det med at lave selve kalenderen kan jeg hjælpe dig med, men det med at slette på en given dato, er mere end hvad jeg kan håndtere :)
Avatar billede kimhinge Nybegynder
04. oktober 2005 - 22:13 #4
Men så har jeg da trodsalt noget at arbejde ud fra!
SÅ kan man måske finde noget script og lægge til!
Jeg kan nemlig ikke selv programmerer, men kan godt gennemskue koderne!
Avatar billede haolan Nybegynder
04. oktober 2005 - 22:15 #5
Bruger du MySQL?
Avatar billede kimhinge Nybegynder
04. oktober 2005 - 23:01 #6
Ja... Men har ingen tabel! Skal have den difineret, kan ikke selv lave den??? Total wannabe programmer :)
Avatar billede haolan Nybegynder
05. oktober 2005 - 06:56 #7
Ok.. men kan du bruge et nyhedsscript der viser dig de 4 nyeste arrangementer?
Avatar billede haolan Nybegynder
05. oktober 2005 - 06:56 #8
så du selv skal indtaste dem efterhånden som de kommer..
Avatar billede kimhinge Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:33 #9
Det lyder meget rigtigt...
Avatar billede kimhinge Nybegynder
25. oktober 2005 - 17:19 #10
ØV
Avatar billede haolan Nybegynder
26. oktober 2005 - 13:08 #11
du kan evt finde bunker af scripts på nettet der kan den slags, som du ønsker.. Der vil komme til at gå lang tid inden jeg kan udvikle et for dig, da jeg selv har gang i 4 programmeringsprojekter samtidig med at jeg passer min skole og arbejde såå :)
Avatar billede doodoo Novice
26. oktober 2005 - 13:12 #12
Jeg bruger selv; http://www.proverbs.biz/opensource/calendar.
men fin... der er readme fil som fortæller dig alt... jeg er glad for den =)