Avatar billede johndifool Nybegynder
04. oktober 2005 - 12:58 Der er 5 kommentarer

Grafik forsvinder.

I et Worddokument er der indsat grafik øverst i dokumentet.

Når man kører frem og tilbage med elevatoren forsvinder grafikken. Det er nødvendigt, at "klikke" på området hvor det var for at gøre det synligt igen.

Hvad skyldes dette? og kan man "låse" grafikken så det bliver stående.
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2005 - 13:03 #1
Har ikke den store forstand på Word. Jeg har dog same oplevelse og anser det ikke som en decideret fejl men mener, at det blot er grafikken der "ikke kan følge med". Kommer grafikken ikke igen efter et kort øjeblik uden at klikke på området?
Avatar billede johndifool Nybegynder
04. oktober 2005 - 13:52 #2
Ikke altid.

Findes der ikke en anden måde, at indsætte grafik på...så det bliver "en fast integreret del" af dokumentet?
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2005 - 15:03 #3
Jeg er blank - Som sagt er jeg langt fra nogen Word-haj.
Avatar billede frkhansen Nybegynder
03. november 2005 - 02:10 #4
Når du højreklikker på din grafik, får du da muligheden for at vælge 'formater billede' ? - Hvis ja, så vælg fanebladet 'layout' og derefter 'på linie med tekst'.
Hjælper dét ?
Avatar billede musikeren Nybegynder
27. januar 2006 - 17:05 #5
Jeg har det samme problem ingen har kunnet løse det endnu