Avatar billede dennisbj Nybegynder
04. oktober 2005 - 09:20 Der er 2 kommentarer

wap54g kan ikke konfigurer

hjølp nogle der kan hjælpe jeg har lige fået wap54g,, MEN når jeg prøver cd setup'en får jeg fejl når jeg har skrevet password ind. der står access violation at address XXXXX in odule setup.exe ????

og jeg har prøvet og kontakete routeren via dens default ip men det vil den heller ikke? jeg kan godt logge på det trådlåse dog
Avatar billede bak Seniormester
04. oktober 2005 - 09:30 #1
Er lige med på en lytter, da jeg har nøjagtig samme problem med 2 af mine computere.
Den 3. kan dog godt komme videre, så jeg troede at det var fordi dens cd-drev var nyere og bedre :-)
Avatar billede dennisbj Nybegynder
04. oktober 2005 - 10:56 #2
fik løs problemet, mit lan var 10.0.0.XX og ap'en var 192.168.1.xxx, så tvang en computer til ip 192.168.1.20 og sat ap'en direkte til computeren, derefter kunne jeg sætte den op til mit lan