Avatar billede hrolsen1 Nybegynder
17. april 2001 - 19:56 Der er 4 kommentarer

Opkobling knas

Er der nogen der kender til at når min Windows 2000 med explore 5 er koblet op og så når jeg logger af så kan jeg kun koble op men kan ikke få forbindelse til netter men syntes at være på på serveren
Så når jeg genstarter Pcèn kan jeg så koble op igen uden problemer
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
17. april 2001 - 19:59 #1
Jeg havde det problem, men når du \"TÆNER\" din pc, så skal du slukke dit modem(skal være slukket)
Avatar billede xxx222 Nybegynder
17. april 2001 - 20:01 #2
Lydder sq underligt.....!
Prøv at opdatere din driver til modemet!

Avatar billede hvid Nybegynder
18. april 2001 - 03:02 #3
Det lyder som en form for bug i din opkalds-software. Jeg vil gætte på at forbindelsen ikke bliver lukket ordentligt.
Efter du har lukket forbindelsen, så prøv at trykke Ctrl+Alt+Del 1(EN) gang - der vil så komme en liste med de \"programmer\", der kører på din comp lige nu. Tjek for navne, der ligner \"internet\", \"forbindelse\", \"isdn\" eller sådan noget.
Prøv at lukke programmet, og etabler forbindelse igen.

/Thomas
Avatar billede pro_tech Nybegynder
19. april 2001 - 13:58 #4
Tryk Ctrl+Alt+Del hvis der er en fil der hedder rnnaap så er det dit modem der hænger -