Avatar billede livse Nybegynder
03. oktober 2005 - 20:37 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Problemer med brænding af dvd

Hej
Jeg har på min gamle pc ikke haft problemer med min NEC 1300A - jeg har nu installeret den i min nye computer og kan stadig brænde på cd skiver med ikke på dvd. Er der nogle der har et godt råd til hvad der kan være galt. Jeg bruger de samme skiver ?
Jeg køre Windows XP

MVH
Livse
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. oktober 2005 - 20:56 #1
Hvilket brænder program ?
Hvilket OS (styresystem) ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. oktober 2005 - 20:57 #2
Avatar billede livse Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:07 #3
Jeg ved ikke hvordan man giver point - kan du forklare det ?
Avatar billede livse Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:09 #4
jeg bruger gerne sonic "Record Now"
Jeg skal for det meste bruge det sammen med Sonic programmet "MY DVD" som bruges til slideshow, men jeg kan heller ikke brænde fra programmer Windows Movie maker
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:12 #5
Avatar billede livse Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:19 #6
Jeg takker, men j eg har ingen steder på min skærm en mulighed for at trykke på acceptere svar :-)

Jeg har prøvet at makere dit brugernavn
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:39 #7
Som skrevet - først når en eller anden har lagt et [svar] - tommelfingerreglen er at først lægges en [kommentar]. Når så alle er glade/problemet/opgaven er løst lægges et [svar] som DEREFTER kan accepteres og spørgsmålet pænt lukkes fra spørgerens side. Der kan dog stadig lægges yderliger kommentar i tråden...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:40 #8
Jeg kender ikke "Record Now" programmet (kun af navn).
Hvad 'siger' programmer mht DVD skiver ?

Kan du AFSPILLE DVD skiver i drevet ?
Avatar billede livse Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:47 #9
jeg kan fint afspille dvd
jeg bruger gerne Verbatim
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. oktober 2005 - 23:01 #10
Hvad 'siger' programmer mht DVD skiver ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. oktober 2005 - 00:39 #11
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede livse Nybegynder
25. oktober 2005 - 23:42 #12
jeg har ingen knapper hvor jeg kan afgive point
Jeg ved ikke hvad der sker - jeg vil gerne give dig point, men den feature findes ikke hos mig :-(
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. oktober 2005 - 04:33 #13
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar ->

Behandling af svar
Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg.

Der er mere end en der har svaret, hvad gør jeg så?
Der er tre muligheder.

Alle svar har været gode og hjulpet dig, så markerer du alle navnene i navneboxen, og trykker på accepter, så bliver point delt lige imellem svarerne.
Et svar var bedre, men de andre har også hjulpet dig, så trykker du på avanceret, og tildeler hver svarer det antal point du synes.
Der var kun et svar du kunne bruge, så markerer du det navn med det brugbare svar og trykker accepter, på den måde bliver alle andre svar samtidig afvist.

Hvordan svarer jeg på det de spørger om, uden at acceptere deres svar?
Det gør du ved at lave dit indlæg som en kommentar, ude til venstre kan du vælge om det skal være et svar eller en kommentar, det er altid en kommentar hvis du ikke laver det til et svar.

Nu fik jeg løst mit problem, er der mere jeg skal gøre?
Der er et par ting du bør gøre, den ene er at sige tak for hjælpen til de personer der har hjulpet dig eller prøvet på det.
Den anden er at fortælle hvordan du fik det løst, og hvilken løsningsmodel der virkede. Grunden er at andre en dag kan få glæde af din løsning, men hvis det ikke fremgår af tråden hvad løsningen var, er der ingen andre der kan bruge det.

En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan kvitteres med point. Du beder ham om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. oktober 2005 - 04:33 #14
Ping...

(Det var et [svar])...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. oktober 2005 - 07:36 #15
(Hvad endte denne tråd med?) Fik du løst det oprindelig spm. ?