Avatar billede janalex2 Nybegynder
03. oktober 2005 - 19:38 Der er 2 kommentarer

Default Domain Group policy slettet?

Kører Windows 2000 Advanced Server.

For nogle uger siden begyndte min application log at blive fyldt hele tiden, med følgende meddelelser:

først:

Windows cannot access the file gpt.ini for GPO  The file must be present at the location <>. (). Group Policy processing aborted.

dernæst:

Windows cannot query for the list of Group Policy objects . A message that describes the reason for this was previously logged by this policy engine.

Meddelelserne kommer hvert 5. minut. Har prøvet Microsoft og fundet en del fejlbeskrivelser, som ligner, men ingen råd har indtil videre hjulpet.

Efter noget fejlsøgning fandt jeg ud af, at mapperne til group policy helt var fosvundet fra ..\sysvol\domain.

Nogen, som har en idé om, hvad der er gået galt, og hvordan jeg genopretter Default Domain Group policy (har prøvet at oprette en ny manuelt - men det hjælper ikke).

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Jan Alex Nielsen.
Avatar billede karser Nybegynder
03. oktober 2005 - 20:07 #1
Går urene ens på dine domain controllere?