Avatar billede yaffar Nybegynder
17. april 2001 - 19:40 Der er 17 kommentarer

DELTA FORCE LAND WARRIOR

jeg er den lykkelige ejer af DFLW, men...
Da jeg en dag ville prøve at spille det over nettet, blev jeg meddelt om at hente de nyeste opdateringer fra NovaWorld. Det gjorde jeg så ( Det tog lidt under en time for et 56K modem!!!) men da jeg så skulle åbne spillet på sædvanligvis, fik jeg så at vide at jeg skulle sætte den korrekte CD-ROM i... MEN DEN HAR JEG IKKE!!! Og det gør den HVER GANG! Dvs at jeg ikke længere kan spille DFLW. Sagen er nemlig den at jeg har brændt DFLW ned fra SYNDICATE (en opsamlings CD-ROM, hvis nogen af jer kender den) og har så selvsagt ingen CD til at køre spillet. WHAT TO DO??? SOMEBODY HELP ME!!!
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
17. april 2001 - 19:45 #1
øh.. jeg kan godt hjælpe men jeg tror ikke dit sp. er heeelt lovligt =)
har du icq?
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
17. april 2001 - 19:55 #2
hehe det kan jeg også... Men det er jo ikke helt...lovligt
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
17. april 2001 - 20:05 #3
nej =) tror jeg ikke, derfor vi jeg helst gøre det over icq
Avatar billede parazite Nybegynder
17. april 2001 - 23:20 #4
magnus_tagmus : Og hvad fanden skulle det så hjælpe? Hvorfor kan I ikke bare fatte, at når sådanne spørgsmål kommer op, så henviser man til reglerne og skider på pointene!

www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
17. april 2001 - 23:26 #5
øhh..yaffar her er reglerne http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml og jeg skider på de 30 point.
Avatar billede olebole Juniormester
17. april 2001 - 23:28 #6
<ole>
Det ER sgu da en ubegavet måde at prøve at lukke et fremragende forum på. Man skulle da tro, det var højtlæsning for pygmæer, at man holder spørgsmål om pirat-software og andre ulovligheder væk herfra.
Det er utroligt, hvad der finder vej hertil fra landets overfyldte sandkasser...!
</bole>
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
17. april 2001 - 23:34 #7
øhh.. okay lidt underlige metafore, men du har sikkert ret =)
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
18. april 2001 - 14:00 #8
Nemli :o)
Så luk det her spørgsmål!
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 15:16 #9
yepser for man skulle tror de har var en azteker resturant! hvor er det dog utrolig hvilke ting der finder her til via rute66....øhh... nå men skulle man ikke kontakte admin?
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
18. april 2001 - 17:18 #10
nahh! De har sq nok travlt nok i forbvejen!!!
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 17:44 #11
mm..hvorfor skulle de have det?
Avatar billede yaffar Nybegynder
19. april 2001 - 23:29 #12
til magnus: JO JEG HAR ICQ, MEN SAGEN ER DEN AT DET ER SJÆLDENT JEG ER PÅ NETTET. SÅ DET ER SJÆLDENT AT JEG KAN FANGES. HVAD MED AT JEG FÅR DIN E-MAIL OG SÅ SENDER JEG MIN ICQ??? ELLER DU KAN OGSÅ SENDE MIN TIL MIG?

Avatar billede yaffar Nybegynder
19. april 2001 - 23:32 #13
IØVRIGT.... ER DER NOGEN DER KAN FORKLRE EN NY NYBEGYNDER HVAD DETTE POINTSYSTEM HAR TIL FORMÅL? KAN MAN VINDE EN ÆSKE CHOKOLADE ELLER ET WEEK-END OPHOLD PÅ EN KRO I LEMVIG ELLER HVAD? JUST CURIOUS....
Avatar billede yaffar Nybegynder
19. april 2001 - 23:33 #14
JEG HAR GIVET 30 POINT.... JA, OK! MEN HVAD POKKER SKAL DET BETYDE??? OG HVORDAN FÅR I ANDRE JERES FINGRE I MINE POINT, FX???
Avatar billede parazite Nybegynder
19. april 2001 - 23:36 #15
Som sagt, spørgsmålet er ulovligt. Du gør klogt i selv at lægge et svar og acceptere det, hvis du ikke vil slettes!
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
20. april 2001 - 14:01 #16
skriv en tekst angiv \"svar\" tryk \"udfør\".
Og så vil du se mulighederne! SE SÅ at få lukket det her!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:43 #17
Lukketid -

/victor-1