Avatar billede seb11 Nybegynder
03. oktober 2005 - 19:01 Der er 1 løsning

Download system

Davs eksperter.

Jeg står her og mangler et forholdsvis omfattende download system.

Det skal være muligt at:

- Oprette en kategori (samt under kategorier i en kategori)

- Tilføje et download-link til en kategori. (det skal siges at det ikke er mig der skal hoste filerne der kan downloades. Men der skal linkes til stedet man kan)

- Når man tilføjer download-linket, skal det være muligt at udfylde infomationer om filen der kan downloades.

- Når man trykker på et download-link, skal man komme ind på en ny side med info om den fil man skal til at downloade.

- Oversigt over kategorierne

- Admin-del hvor det er muligt at tilføje/slette download-links. Samt tilføje/slette kategorier og underkategorier.

Jeg er klar over at folk ikke vil lave dette system for 200 point. Men i er velkommen til at sende en mail til sebrosen@msn.com med en pris i synes er fair, og så kan vi tale om det.

MVH. Sebastian Pedersen
Avatar billede seb11 Nybegynder
06. oktober 2005 - 18:09 #1
Systemet er blevet købt, så jeg lukker:)