Avatar billede hos Nybegynder
17. april 2001 - 19:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WinME problemer!!

Jeh har installeret ME, og det kører fint i windows og programmer. Men når jeg spiller stopper(fryser) ME, og jeg kan kun hard-reset\'e. Nogle gange kan der gå op til 30 min. før det sker, men andre gange 2 min.
Jeg ved godt det lyder som driver-problem til mit grafik-kort (Matrox G400) men jeg har hentet de nye drivere fra nettet ned til det. Hvad kan jeg så gøre? Hvad med AGP-driver?, IDE-driver?, kan det hjælpe at upgradere dem på en måde? Mit bundkort er Asus K7!
Ps. Det er kun 3d-accelerede spil det sker for, ikke f.eks. CM 00/01!!
Help me if can, please........
Avatar billede red_eagle Nybegynder
17. april 2001 - 19:19 #1
Hent og instaler denne via 4in1 driver:
http://www.tweakup.dk/files/mobo/4in1429v(a).zip
Det hjalp mig da jeg kørte me. Ellers skal du nok have fat i en bios opdatering.

Red Eagle
Avatar billede red_eagle Nybegynder
17. april 2001 - 19:20 #2
Husk hele linket!
Avatar billede red_eagle Nybegynder
17. april 2001 - 20:03 #3
Virker det?
Avatar billede hos Nybegynder
17. april 2001 - 23:52 #4
Hej igen! Undskyld det tog så lang tid før jeg svarede.
Det virkede desværre heller ik\'!
Ellers tak!
Avatar billede hos Nybegynder
17. april 2001 - 23:52 #5
Hvordan opdaterer man sin BIOS?
Avatar billede red_eagle Nybegynder
18. april 2001 - 19:54 #6
Kig på asus\'s side, der står det!
http://www.asus.com.tw

Red Eagle
Avatar billede mettemona Nybegynder
25. april 2001 - 15:48 #7
Jeg har Matrox G200 og Matrox Rainbow Runner.
De vil ikke køre med AMD K7 1000 Mhz men gerne med min gamle AMD K6 300 MHZ. Det er altså ikke styresystemet, der er problemet