Avatar billede broodwar Nybegynder
02. oktober 2005 - 23:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

At indsætte excel-ark

Jeg er i gang med en rapport, hvor jeg skal have indsat en litteraturliste fra et excel-dokument. Jeg er klar over at man kan gøre det via funktionen "indsæt objekt", men kan jeg gøre det så den drejes 90grader med uret? Så den bliver udskrevet liggende... ellers er den for bred til et a4-ark.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2005 - 23:05 #1
Før du indsætter arket, så lave et sektionsskift for næste side, og læg denne side ned. Lav nyt sektionsskift efter du har indsat dit regneark.
Avatar billede broodwar Nybegynder
03. oktober 2005 - 00:19 #2
Burde jeg have regnet ud i forlængelse af mit sidste spørgsmål :D
- Takker