Avatar billede claros Nybegynder
02. oktober 2005 - 22:59 Der er 3 kommentarer

Windows kan ikke konfigurere Broadcom 802.11b/g

efter at have installeret min trådløse router (Netgear) får jeg denne besked, når jeg prøver at oprette forbindelse dertil.
Hvordan kan jeg konfigurere kortet uden om Windows, eller kan jeg få Windows til "acceptere" kortet ???

Håber nogen kan hjælpe.

/Claus
Avatar billede silvershadow Nybegynder
03. oktober 2005 - 14:04 #1
Prøv eventuelt at fjerne kortet i Kontrolpanelet og genstart PC'en og lad Windows finde nyt hardware og installere de respektive drivere.
Avatar billede claros Nybegynder
03. oktober 2005 - 19:47 #2
alle drivere virker tilsyneladende korrekt, men når jeg åbner min trådløse netværksforbindelse får jeg følgende meddelelse i det vindue, hvor de tilgænglige netværk burde være:

Windows kan ikke konfigurere denne trådløse forbindelse

Hvis du har aktiveret et andet program til at administrere denne fordbindelse, skal du bruge den software.

og bla bla bla om at starte tjenesten Automatisk konfiguration af trådløse enheder (WZC)

men jeg har ikke noget software til netkortet og jeg kan ikke starte den tjeneste.

Er der nogen der en ide om hvad der er galt ???
Avatar billede claros Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:14 #3
Jeg fandt løsningen, nu kører det, men under trådløse netværk får jeg fortsat ovenstående meddelelse, mærkeligt, men skidtet virker