Avatar billede bodyguard Nybegynder
02. oktober 2005 - 16:37 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Design til Barsk.dk

Hejsa

Jeg mangler et design til www.Barsk.dk

Jeg har ikke rigtigt nogen idé til hvordan det skal se ud. Så der er vel frie hænder, men husk layoutet skal vel afspejle at det er en loge for barske mænd :D

Håber der er nogle friske...
Avatar billede scandinavian Nybegynder
02. oktober 2005 - 17:37 #1
Erhm.. Vil i betale eller?
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. oktober 2005 - 11:51 #2
fri os for for jeres patetiske blåmejse nationalisme og få et liv dregnerøv!

i linker til http://www.danskfront.dk/default.asp hvilket må anses for proganga af den pinligste slags og opslaget er derfor anmeldt.
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. oktober 2005 - 11:52 #3
proganga = propaganda

;)
Avatar billede bodyguard Nybegynder
03. oktober 2005 - 19:18 #4
Se nu har jeg ikke noget direkte med logen at gøre...

Desuden er der en grund til at de skal have en ny hjemmeside, deres webmaster er her ikke mere!

Men jeg synes da du skal prøve at fortælle dem din mening... ;)
Avatar billede mobius6 Juniormester
04. oktober 2005 - 04:56 #5
Jeg har ingen akut trang til at dele mine private holdninger med en gruppe som kommunikerer på det niveau som "de" gør. (for min skyld kan de forgå i stilhed)
Min kommentar går udeliukkende på at sitet direkte propaganderer for bla. fremmehad, hvilket gør posten "ulovlig" i relation til reglerne på E, på lige fod med fx piratkopiering, børnesex eller håndering af springstoffer. At siden er usmagelig og indholdet påtrængende pinligt er jo deres egen sag, jeg kan blot nænve at det er uheldigt at en sådan forsamlings egentlige dagsorden forsøges skjult som en drengerøvsKlub.
Avatar billede bodyguard Nybegynder
05. oktober 2005 - 20:09 #6
Hmmm, som sagt så har de bedt om at få en ny hjemmeside fordi at de ikke kan redigere indholdet selv.

Mht. de noget alternative links, så er det ikke noget der er blevet lagt op af dem, me der imod af en eks loge broder som blev sur...
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
16. oktober 2005 - 12:04 #7
Mobius6: luk nu rxven.. det er da noget crap du sidder og øffer ud. Smut nu med dine udtalelser og hvis du intet vil gøre for dem som de spørger om, så må du holde dig fra tråden hr smagsdommer. Prøv fx at læse hvad bodyguard skriver her i tråden..
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. oktober 2005 - 16:03 #8
jeg er reelt grundliggede helt og aldeles indifferent omkring spørgsmålets tekniske karrakter, jeg gør opmærksom at der linkes til en side som er ulovlig på Eksperten.

...du kan jo selv forsøge at lege videre med tanken om at alle typer spørgsmål af ikke-legitim karrakter var tilladt på eksperten, der ville ikke gå mange dage før forumet vil blive lukke ned, miste sponsore, osv.

endeligt kan jeg kun gentage kommentar a 04/10-2005 04:56:11
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
16. oktober 2005 - 16:33 #9
jeg kan altså kun se at der er til Dansk folkeparti, "landets parti" og det er jo ikke den danske forening.
eller har jeg ikke set rigtigt?
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
16. oktober 2005 - 23:44 #10
mobius6> ikke for at blande mig, men få dig et liv. Det er da utrolig du ikke har noget bedre at tage dig til?
Avatar billede mobius6 Juniormester
17. oktober 2005 - 05:10 #11
16/10-2005 16:33:01  -- jeg kan se at linksiden er blevet ændret.
(de 2 links til de propaganderende psudofacistiske sider er fjernet)

hb5v6--- "bedre at tage mig til"? -- jeg kan ikke umidelbart se det kan blive bedre (i E regi) det generelle issuse jeg påpeger er jo evident, ufatteligt at det overhovedet er oppe til diskussion?. Men korrekt jeg har bedre at tage til, mig forvent derfor ikke yderlige response på denne tråd  ;)

note: min påpegning af reglerne handler ikke direkte om indholdet (udover de ulovlige links) jeg er grundliggende ligeglad med hvad folk bruger deres weekender på, nogle klæder sig ud i gamuflage tøj og viser tissemænd til hinanden, andre drikker en kasse øl over et spil xbox eller maler garagen, det er helt fint med mig.
Men jeg ser det som bruger på E som min pligt at påpege tråde som kunne bringe E i vanskeligheder med deres sponsore eller ordensmagten eller det der er værre, og det burde reelt ikke være nødvendigt at forklare yderligere.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
17. oktober 2005 - 10:11 #12
nu skal jeg vist lige sige det en ting. Det er IKKE ulovligt at have links til den danske forening. Den danske forening er ikke forbudt, og han siger at det er hans tidligere webmaster som blev kylet ud, og nok også derfor han havde smidt det derind.

Nu er der jo kun DF linket som absolut burde blive...da personlige jeg gerne så blive det største parti i landet med pia som statsminister. Du lyder som en lille enhedsliste tøs som har fået taget sin bamse.

Hold dig til emnerne eller hold dig væk, og det er nok det der mest går imod reglerne her på exp.
Avatar billede mobius6 Juniormester
17. oktober 2005 - 14:25 #13
jeg er absolut upartisk, som tidligere folkeregistrant i DK har det sagelige privilegie at forholde mig 100% neutral overofr hvad i måtte have af problemer i smølfeland (Dk)

kasprjensen hvis du på sigt skal kunne fungere på E, bør du tage op til revision
at tænke før du taler, og i øvrigt forsøge at holde en sober tone, de støre bogstaver kan du gemme til spejderlejeren.

anyway her er hvad reglerner siger:
(at linket er fjernet i mellemtiden ændrer ikke vad at postringen var ulovlig
(at den er usmagelig er en anden sag somreelt er irreltant)

--------------uddrag------------
Regler for brug af Eksperten.dk

Det er ikke tilladt at:

spørge efter, skrive tekst eller linke til materiale med anstødeligt, racistisk, pornografisk eller på anden vis krænkende indhold.
------------------------------------------------

egentligt ufatteligt at CoAdmin ikke har lukket den/jer ned for længe siden?
Avatar billede mobius6 Juniormester
17. oktober 2005 - 14:33 #14
og afslutningsvist, så er det ikke kun linket som er ulovligt
de billeder af homofil karrakter hvor "medlemmer" blotter sig overfor hinanden
må absolut betegnes som "anstødeligt", pornografisk" og "på anden vis krænkende"
med videre...
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
17. oktober 2005 - 14:59 #15
De link lå da ikke på eksperten.dk.. i guder mand! tag dig sammen. prøv at se du har ødelagt en hel tråd med dit selvpoliti'eri...

Og din sidste kommentar tråd, er for latterlig. linket er ikke længere ulovligt, og fyre der er stive og har fællesbilleder har intet med homofil at gøre, det er dig der tænker lidt som en fra Jehova....

Tænk dig om før du skriver, og tak fordi du er flyttet ud af Danmark!
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
17. oktober 2005 - 15:08 #16
og jeg stopper her i tråden da jeg ser den total nytteløs og vil undskylde for mobius6 vejne at han har ødelagt din tråd, om han så mener at han har eller ej.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
17. oktober 2005 - 15:09 #17
og vil lige sige at det er DIG mobius6 der linker til dansk front på eksperten.dk  bare se i din første tråd!
Avatar billede dystopia Nybegynder
15. maj 2006 - 22:59 #18
Kan se at opgaven blev oprette for længe siden, men hvis opgaven stadig er aktuel må I meget gerne kontakt mig på jrc@laika-it.dk så vil jeg sende referancer og udarbejde et tilbud til jer.

Mvh
Johnny
Avatar billede bodyguard Nybegynder
31. august 2009 - 22:00 #19
LUKKET!