Avatar billede ewc Nybegynder
17. april 2001 - 17:45 Der er 7 kommentarer

hmmmmmm

Sagt om Eksperten.dk:
Der går ikke særlig lang tid før man får svar på sine spørgsmål!!! Der er rigtig mange kloge hoveder her...
<logan>

Sagt om Eksperten.dk:
Har du et spørgsmål, er der masser af svar på eksperten.dk
<osku>

jeg synes aldrig at svarende kommer flyvende...måske stiller jeg for svære spørgsmål
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. april 2001 - 17:48 #1
Du brokker dig, *s* måske er folk igang ;-)
Avatar billede ewc Nybegynder
17. april 2001 - 17:49 #2
du prøver da at svare på mit spørgsmål i det mindste:)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. april 2001 - 18:40 #3
Det er sgu nok fordi du svarer for dumt.

http://www.eksperten.dk/spm/65248

Hvis du tog det hele lidt mere seriøst ville folk også hjælpe dig mere... :-)
Avatar billede ewc Nybegynder
17. april 2001 - 18:45 #4
det er første gang jeg gør det...jeg vented på at nogen skulle svare på mit spørgsmål
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. april 2001 - 18:48 #5
Hopper lige herind og spørg om du var interesseret i at se på flashen for 500 points mere ?
Avatar billede microtec Nybegynder
18. april 2001 - 09:05 #6
Måske fordi du bære dig klodset ad som f.eks. i http://www.eksperten.dk/spm/61141

1. Som helt nu bruger oprettter du et spørgsmål til 300 point.

2. Det ene delspørgsmål er så dårligt formuleret at ingen forstår det.

3. Da du bliver bedt om at uddybe det, trækker du alle 300 point selv, fordi du skal bruge dem til et nyt spørgsmål.

Det er ikke den smarteste fremgsngsmåde, hvis man gerne vil have svar på et spørgsmål ;o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. april 2001 - 09:58 #7
Generelt er der meget hjælp at hente, det afhænger af dit eget input.