Avatar billede zoneterapisten Nybegynder
01. oktober 2005 - 21:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adsl samt IP telefon

Hejsa  er der nogen herinde der har fået installeret CC's samlet tilbud på Adsl samt tlf ????  hvad er jeres erfaring med tilbuddet ???
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
11. oktober 2005 - 22:18 #1
Jeg har en 2048 / 512 og fri telefon. Det hele virker perfekt, jeg har kun gode ting at sige om CC.
Avatar billede zoneterapisten Nybegynder
12. oktober 2005 - 10:03 #2
tak for svaret , jeg har bare et gammelt "hængeparti" med CC  og ville være sikker på at det var blevet bedre end for en del år siden.