Avatar billede awesome Nybegynder
17. april 2001 - 17:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søgeboks

Nogen som kan lave en simpel søgemaskine, med hjælp fra en database, det skal være noget ligesom den på www.snogg.no. Da jeg er rimelig dårlig til ASP, skal den være rimeligt simpel. (Hvis det kan lade sig gøre)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. april 2001 - 17:28 #1
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. april 2001 - 17:30 #2
Hvordan ser din database ud og hvad vil du søge i/efter ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. april 2001 - 17:37 #3
Kontakt mig på mail, eller via icq hvis du søger noget i retning af det viste

mark.mikkelsen@mail.dk
Avatar billede awesome Nybegynder
17. april 2001 - 17:38 #4
>No doubt.

Ja, noget i den stil. Knappen skal simpelthen bare hedde søg.

Man skal kunne søge på et navn. Og hvis den så finder det, så skal der komme en tekst, men selvfølgelig ordet. (samt et link på ordet)

Under vil jeg gerne have lidt tekst som fortæller lidt om det man har fundet.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. april 2001 - 17:40 #5
ligesom hvis du skriver \" hvem er Tine\" på denne side : www.zequenze.dk ?