Avatar billede puter_phill Juniormester
01. oktober 2005 - 19:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

password til internettet

Hej, min svigermor har fået bredbånd, og hendes teenage datter skal have tøjler! (ikke min kæreste :)

Jeg har flere forslag, men ved ikke hvordan jeg skal takle!

1. Et password til overhovedet at få forbindelse til nettet.

2. pw til messenger og iexplorer (det kunne være noget simpelt ex. en .bat fil med indtast kodeord, for at åbne programmet, eller en java-popup med samme. Det behøver slet ikke være krypteret eller noget da niveauet er lavt!) -jeg ved bare ikke hvor jeg kan finde såddan noget eller hvordan man laver det!

3. Jeg har brugt noget tid på at lave seperate konti med rettighedder, men det bliver noget bøvl.

Det skal være såddan at svigermor har magten. Sviger-søster skal spørge om lov til at bruge nettet, ellers skal det være en tillidssag, så der er ikke tale om begrænse på nettet, kun for at gå på!

Jeg håber på god feedback, da det jo er vigtigt at være på god fod med sin SVIGERMOR
på forhånd tak - phil
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
01. oktober 2005 - 19:44 #1
Hængelås på stik kontakten......
Avatar billede puter_phill Juniormester
01. oktober 2005 - 23:38 #2
hmm... alternativt, jeg kan li' det :)
Der er ikke en eller anden nørd der har en java popup liggende ..
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. december 2006 - 14:56 #3
hvad fandt du nogensinde ud af ?

Er det lukketid ?
Avatar billede puter_phill Juniormester
30. januar 2010 - 11:22 #4
hehe, en pædag side der mente man skulle snakke med børnene :D