Avatar billede tatziki Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:09 Der er 8 kommentarer

Nyt site *WIP*

http://omega.gullesworld.com

Ris og ros, tak;P
Avatar billede udvikler Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:20 #1
Intro siden - der hvor der står enter måtte du gerne centerere verticalt også ser lidt grimt ud af det i centreret men i topppen af siden :)

Du måtte godt gøre billledet af højhuset lidt mindre - der er både vertical og horizontal scroll på siden.

Ellers er det hele bare meget hvidt, der er intet der fanger øjet hvis du forstår hvad jeg mener ?

- forresten kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan du har lavet den der hover effekt på din menu øverst til venstre ? :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:22 #2
- fandt selv ud af hvordan du lavede den der effekt, glemte helt at kigge i din kildekode :S
Avatar billede tatziki Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:32 #3
Tak for kritikken. Jeg kigger på det.
Avatar billede weblex Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:42 #4
Jeg synes det er en ret cool side. Er ret vild med højhuset :o)

Et par spørgsmål du kan tænke over:
- Hvorfor skal der være en intro-side?
- Hvorfor skal siderne poppe op i nye vinduer?
- Hvorfor skal designet være så bredt?
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2005 - 18:55 #5
siden er alt for bred, der er vertikal scroll hvis man kører 1024*768... og det er jo absolut ikke nødvendigt.

Spalsh siden er spild af tid, og kun tilirritation hvis ikke der skal være andet på den end en enter knap.

Ellers synes jeg somænd der ser rimeligt godt ud, ikke så meget min smag, men det er jo heldigvis forskelligt :D
Avatar billede stoiss Nybegynder
02. oktober 2005 - 11:50 #6
Det er et ok site, men som de andre siger, introsiden er ikke nødvendig ..

Og "ideen" med at linksne skal åbne i nye vinduer, er en fin ide, men lav evt. nogle "rigtige" popup vinduer med javascript,  eller drop popup vinduerne og lav noget include, det mener jeg selv er mere profesionelt :)

.S
Avatar billede kochen Nybegynder
02. oktober 2005 - 14:25 #7
Yes samme kommentare som de andre, splash screen osv... Derudover synes jeg at det er en smule misvisende at den beskrivelse i/du giver jer selv er sat i anførsels tegn som om det var et citat eller statement fra en kunde, når det tydeligvis kun er en beskrivelse af hvordan i ser jer selv. En anden ting er at det står på engelsk, hvilket jeg synes er fint, da i sikkert gerne vil målrette siden mod internationale kunder også, derfor bør i have nogle til at læse korrektur på sitet så i undgår stavefejl og ord der ikke findes. De fejl der allerede kan ses på siden nu, kan selvfølgelig være et resultat af at det bare er en hurtig mockup som er lavet til generel vurdering? I hvertfald mener jeg at det er vigtigt at i undgå banale fejl når sitet, går "live", da det ellers vil ødelægge indtrykket af at i levere løsninger med "...professionalism, perferction, correction and style"
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2005 - 17:35 #8
sesam luk sig :p