Avatar billede raziel Nybegynder
01. oktober 2005 - 14:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

cli.exe CLI.EXE programfejl

Hej eksperter. Jeg har nu endelig fundet ud a problemet med min computer. Men efter installationen af Readon drivers til grafikkortet, er computeren begynt at starte med en cli.exe og derefter CLI.EXE programfejl. Det er noget med at programmet ikke kan "initialieres" (deter sikkert ikke stavet rigtgt).

Er der nogen der har en løsning, nej jeg har ikke geninstalleret programmet endnu, siden jeg ar haft mange problemer på det sidste (sant og sigde, tør jeg næsten ikke).

~Raziel
Avatar billede haverslev Novice
01. oktober 2005 - 14:45 #1
Prøv at opdatere dit XP med Framework .NET og så skulle det gerne køre.
Du skal muligvis geninstallere driveren efterfølgende

Prøv at gå på WinUpdate og hente den:
http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da

Eller direkte: (PS. husk version, hvis du kører med engelsk udgave af XP)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=da
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 16:10 #2
100% enig.
Avatar billede raziel Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:15 #3
ok jeg prøver at hente Framework .NET og se om det virker :D
Avatar billede raziel Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:24 #4
for resten hvad gør dette program?
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 18:44 #5
Det er til dit Radeon gfxkort.. den giver dig en masse diagnose muligheder..
Avatar billede haverslev Novice
01. oktober 2005 - 19:34 #6
Det er for at køre ATI CATALYST CONTROL CENTER

Hvis ikke Framework.Net er installeret, så har du ikke adgang (programet starter ikke)
og her er er forklaringen:
The CATALYST™ CONTROL CENTER requires that Microsoft's .NET Framework Version 1.1 be installed. Without .NET Version 1.1 installed the CATALYST™ CONTROL CENTER will not launch properly, and the user will see an error message as a result"
Avatar billede raziel Nybegynder
02. oktober 2005 - 14:05 #7
Tak for svaret, undskyld forsinkelsen med uddeling af points.
Det bedste ved detter er at jeg også har lært noget :D
Mange tak

~Raziel
Avatar billede kalp Novice
02. oktober 2005 - 14:07 #8
Det er vi glade for, at høre hehe:)
og selv tak:))