Avatar billede hhbay Nybegynder
30. september 2005 - 21:00 Der er 2 kommentarer

Hjælp tastaturet er helt dødt på bærbar

Efter at jeg tilsluttede et usb kamera til min bærbare, blev skærmen  hel sort og jeg kunne ikke genstarte maskinen. Efter et stykke tid lykkedes det dog, nu er tastaturet helt dødt. Alt andet er helt normalt og i enhedshåndtering siger ingen fejl på tastaturet. Jeg kan ikke komme ind i bios når tastaturet ikke virker. Der ingen konflikter i enhedshåndtering, dog et PCM netværkskort med et gult spørgsmåls tegn ved. Jeg har xppro og en ½ år gammel centrino. Nogle forslag ?
Avatar billede boxer Nybegynder
30. september 2005 - 21:07 #1
Måske en systemgendannelse til punktet før du tilsluttede kameraet?

Opdatere driveren til chipsættet.
Avatar billede hhbay Nybegynder
30. september 2005 - 21:22 #2
Nu har jeg prøvet systemgendannelse, det hjalp desværre ikke. Driveren til chipsættet kan jeg godt prøve, men det virker ikke særligt sandsynligt.