Avatar billede asgerz.dk Nybegynder
30. september 2005 - 16:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FTP problemer

Hej, jeg har lavet en FTP på min server... Det hele har virket, men så gik det ned... Derefter fik jeg afvide at jeg ikke kunne starte FTP'en da port 21 blev brugt af noget andet... Jeg ændrede porten og kunne starte sitet... Men nu kan jeg ikke få indholdet frem fra en Client, hvis jeg prøver fra serveren selv går det fint, men fra en client så kan jeg kun få lov til at logge ind og så får jeg en timeout! Hvad sker der?
Avatar billede dcheng Novice
01. oktober 2005 - 19:46 #1
Du kan logge ind men du ser ikke noget indhold somder burde være der?

Har du evt. noget firewall programmer hardware? eller ISA Server?
Da du jo har ændret porten lyder det da til at det er det som er problemet.

Prøv evt. port 20 da det mener jeg er en sekunder standard port til ftp uden ssl
Avatar billede dcheng Novice
01. oktober 2005 - 19:46 #2
Eller aner jeg ikke hvad der sker
Avatar billede asgerz.dk Nybegynder
22. oktober 2005 - 13:43 #3
Nothing works :(