Avatar billede zauberkuh Nybegynder
30. september 2005 - 14:59 Der er 1 kommentar

ZyXEL Prestige 336 - anti-spil-router + porte

Nu har jeg lige fået mig en ZyXEL Prestige 336 fra min Internetudbyder, men der er bare det ene problem, at når jeg forsøger at opdatere min serverliste, i et hvilket som helst spil, så går hele netværket ned. Er der en løsning på dette? Jeg kan overhovedet ikke spille spil på min computer nu, såsom Battlefield osv.

Svaret på dette kunne måske være at åbne portene til netop dette spil, men hvordan gør man dette i en ZyXEL Prestige 336? Jeg har ledt længe i dens interface, og de eneste jeg kunne få den til, er at lukke porte (...). Jeg har kun erfaring med d-link, når det gælder åbning af porte, da dette mærke blev benyttet før.

Så; hvordan får jeg min ZyXEL til at stoppe med at "holde mig til fange", altså åbne porte, så jeg kan spille spil igen?
Avatar billede neoman Novice
30. september 2005 - 18:20 #1
Prøv at kigge her

http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/Prestige334/Prestige334index.htm

for for en ZYxel 334 - måske ligner det en 336 ?