Avatar billede qbob Nybegynder
30. september 2005 - 13:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IIS vil kun tillade download af f.eks .zip ?

hej med jer

Jeg har en IIS som jeg vil bruge til noget download af nogle filer..

Men jeg har det problem at i min IIS når jeg laver en zip fil og smider op så virker det fint ... jeg kan downloade den.

Ligger jeg en .reg fil op .. så får jeg en 404 ?
Tillader jeg browse kan jeg se filen i mappen men lige når jeg klikke på den så får jeg en 404

Er dette en configurations fejl eller en sikkerheds ting i IIS man kan omgå `?
Avatar billede kenp Novice
30. september 2005 - 13:37 #1
har du kørt iis lockdowntool? for den laver en begræsning af filtyper man kan hente..
Avatar billede qbob Nybegynder
30. september 2005 - 15:25 #2
Ikke hvad jeg ved af ...

1. installeret server (2003 sp1)
2. tilføjet iss som program ...
Avatar billede qbob Nybegynder
03. oktober 2005 - 13:53 #3
.net var instaleret