Avatar billede wilobas Nybegynder
30. september 2005 - 12:58 Der er 2 kommentarer

Optimalt hel- eller deltidsjob

KUN TIL UDVIKLERE MED MERE END 2ÅRS ERHVERVSERFARING INDENFOR FOR OO programmering

Har du lysten og evnerne til at blive del af teamet i udviklingshuset Circle og bidrage til vores løsninger inden for support og udvikling? Har du erfaring med mindst et OO sprog, SQL, XML, XSLT og kan administrere vores servere? Så vil vi meget gerne høre fra dig hurtigst muligt.

Som udvikler i Circle kommer du til at:
•    Arbejde med en vifte af forskellige opgaver inden for support og udvikling.
•    Hjælpe med at optimere vores interne arbejdsgange og processer for at forbedre vores arbejde, så vi også får tid til alt det sjove.
•    Udvikle vores 'best of' og programmeringsmetodologi.
•    Arbejde i et kreativt og dynamisk miljø med folk med mange forskellige faglige baggrunde og uddannelser.
•    Engagere dig i husets dagligdag som en fleksibel og hjælpsom kollega, der gerne viser, hvordan ting også kan gøres.
•    Sætte fokus på din faglige udvikling i en varieret arbejdsdag.

Vores arbejdsopgaver kan deles ind i tre hovedområder:
1. Kodebasen/Circle Light
Udvikle vores primære produkt, Circle Light - et dialogsystem, der gør det muligt for vores kunder at lave individualiseret kommunikation og i højere grad selv at styre dialogen med deres kunder. Efter en periode med stor kundetilgang og projektaktivitet håber vi, at kunne opsamle viden fra projekterne i en fokuseret produktudvikling.

2. Projekter
Hjælpe med at designe, implementere og udvikle projekter inden for dialogsystemer, baseret på vores kodebase. Udviklingen forgår individuelt eller i små teams sammen med de kreative kræfter fra vores partnere. Ansvaret for, at et projekt kommer sikkert i mål, ligger derfor i høj grad hos den enkelte udvikler, samtidig med at vi arbejder ud fra et sæt af fælles procesregler.

3. Intern it
Da vi er et lille udviklingshus, står vi også for opsætning og drift af vores servere. Serverne kører primært FreeBSD med enkelte Linux maskiner, som er ved at skifte til FreeBSD. Som de mest it-kyndige i det kontorfællesskab, vi sidder i, supporterer vi også vores interne netværk, firewall og telefonsystem, i det omfang, det er muligt. Det skal understreges, at dette er en sekundær opgave.

Hvem er Circle?
Circle er den teknologiske arm for dialog- og direct marketingbureauer med fokus på online kommunikation. Vi er et lille team af udviklere, der primært arbejder i PHP med postgresql som database og Linux/BSD på serversiden. Efter færdiggørelse af vores næste dialogsystem forventer vi, at udviklingen vil fokusere mere på Java.

I Circle arbejder vi hele tiden på at blive bedre og ser udvikling som en løbende proces, hvor vi flytter os lidt hver dag. Derfor bliver det aldrig kedeligt at arbejde her. Men det kræver også, at vi alle sammen både giver og tager, når vi prøver noget nyt.

I et større perspektiv hjælper vi vores samarbejdspartnere med at skabe og fastholde stærke kunderelationer for deres kunder, som tæller både virksomheder, den offentlige sektor, NGO'er og interesseorganisationer. Vi er del af et kontorfællesskab på toppen af Vermundsgade, hvor vi på mange måder har højt til loftet. Og selv om vi tit har travlt, holder vi fast i, at hverdagen i huset skal være præget af faglig nysgerrighed, menneskelig åbenhed og en rar omgangstone.

At vi endnu ikke har fået tid til at sætte vores eget website op, viser jo kun, hvor meget vi har brug for ekstra hænder.

Er du interesseret, så send os dit cv og en ansøgning, så vi har den senest 8. oktober 2005.
Avatar billede mfalck Praktikant
30. september 2005 - 13:13 #1
det var måske en god ide at skrive hvor man skal sende ansøgningen hen ?
Avatar billede wilobas Nybegynder
30. september 2005 - 18:14 #2
Naturligvis - det er derfor vi skal bruge kloge hoveder ;-)

Send den til rbb@interflow.dk eller ring på 39 10 22 17 hvis du har spørgsmål.