Avatar billede kungfu Nybegynder
29. september 2005 - 19:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flette projekter i Studio 9

Jeg har flere Studio 9 projekter liggende fra mit videokamera. Flere af dem vil jeg gerne kombinere til én færdig video. Men når jeg har hentet en .stu fil ind, kan jeg ikke hente den næste ind for at kombinere. Der er kun: åbn projekt eller nyt projekt !!
Avatar billede boxer Nybegynder
29. september 2005 - 19:40 #1
Jeg er ikke helt sikker på denne kan klare det, men prøv:
http://home.no.net/sverrist/index.cgi?base=software&index=1
Avatar billede jokkejensen Novice
29. september 2005 - 19:43 #2
et projekt er et projekt, du kan heller ikke i premier flette 2 projekter, ej heller i visual studio eller photoshop..

Du bliver nød til at importerer de forskellige film klips ind i et projekt og ikke et andet projekt..

Alternativt, og nok den løsning du søger er copy paste metoden..

marker alt på din tidsline tryk ctrl+c og maksimer det "samlede" projekt, og marker hvor du ønsker at sætte det ind på din tidlinie og ctrl+v ..

Men ellers skal du exportere det hele til avi og includere disse..

Mvh
Avatar billede kungfu Nybegynder
30. september 2005 - 19:31 #3
Nu har jeg fundet ud af det. Jeg kunne kun gøre det ved copy/paste.
Jokkejensen, du smider vel lige et svar ind. Og tak.
Avatar billede jokkejensen Novice
30. september 2005 - 20:51 #4
selv tak..

Ja det er den eneste måde man kan merge 2 projekter... det tager for lang tid at komprimere, og for meget data går tabt...

Hvis du leger meget med video, syntes jeg du skulle tage et kig på adobe premier, og after effects, begge kan prøves som demo på adobe.com .. 60 dages trial, så installer dem på et tidspunkt du har lidt tid til overs :)

Mvh
Avatar billede kungfu Nybegynder
01. oktober 2005 - 14:00 #5
OK, det skal prøves.