Avatar billede vindum Nybegynder
29. september 2005 - 18:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 strømforsyninger..

Jeg skal have 2 strømforsyninger i min spand, men kun den ene kan så tændes via bundkortet. Hvad gør jeg med den anden? Er er der en smart løsning, eller skal man bare kortslutte et par pin's for at tænde den,..
Avatar billede screem_brille Novice
29. september 2005 - 19:32 #1
du skal bare kortslutte et par pins ja ;)
Avatar billede screem_brille Novice
29. september 2005 - 19:37 #2
http://www.hardwarebook.net/connector/power/atxpower.html Power Supply On (active low) skal kortsluttes til stel
Avatar billede vindum Nybegynder
29. september 2005 - 20:04 #3
Den starter da, men kan det passe de skal være permanent kortsluttet før den køre?
Avatar billede screem_brille Novice
29. september 2005 - 22:22 #4
ja det skal den, husk på det er jo lavet sådan at bundkortet skal kunen starte bestemte dele af ens PSU op ved tryk på power eller via wake up tid i BIOS), og derfor skal bundkortet på en måde kunne tænde den, det gør det ved at korslutte disse ledninger.
Avatar billede the-exterminator Nybegynder
09. oktober 2005 - 11:28 #5
Nogen Der Kan Mail Mig Et Billede Af De Ledningere Der Skal Sættes Sammen. ???

Mail : michael@the-exterminator.dk

På Forhånd Tak