Avatar billede mmp00mmp Nybegynder
29. september 2005 - 09:30 Der er 3 kommentarer

Host af trådløst netværk.

Er der ikke nogen der kender et godt program til at kunne hoste et trådløst netværk. Jeg er lidt træt af det der er i windows.
Det må også gerne være anrettet sådan at man kan se hvem der er forbundet til det, og evt. kan blokkere folk.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. september 2005 - 11:18 #1
GENERELT: Please <mmp00mmp> du vil få mere/flere FEEDBACK i denne og andre spm. hvis du også giver FEEDBACK i dine tidl. spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=mmp00mmp&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 15 åbne/uafsluttede - ikke populært...
Vejledning -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede mmp00mmp Nybegynder
30. september 2005 - 11:53 #2
Det er en meget sjov ide i har fået med at begynde at flame folk for det.
Det er jo ikke min skyld at folk ikke svarer på mine spørgsmål.
Og så vidt jeg kan se, har jeg da selv skrevet tilbage på dem.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. september 2005 - 16:31 #3
Det er heller ikke så sjovt for flere folk der pænt skriver til dig at du aldrig vender tilbage på nogen måde. Altså bliver det opfattet som spild af tid ?

>8 stk. har du bare oprettet og siden da ikke selv skrevet en dyt i tråden... selvom der er flere indlæg fra andre...

Kig selv listen igennem...

En del eksperter her på eksperten.dk undertrykker (besvare/kommenter ikke) folk, der har for mange hænger spørgsmål... som her...