Avatar billede warezio Nybegynder
28. september 2005 - 22:01 Der er 2 kommentarer

Automatisk opstart af en Active scripts? Spyware??

Min pc starter automastisk op med at sige "Scripts er normalt sikre. Vil du tillade kørsel af scripts?"

Dette er kommet efter at jeg har kørt en fil der skulle ændre Rapidshare tids indstilling til 0..

Er klar over programmet er for gammelt, men også klar over det ikke er en virus..

Vil gerne have det script fjernet.. Men aner ikke hvor IE finder dem..

Hvis jeg vælger "Sikkerhed -> brugerdefineret niveau -> Active Scripting "Deaktiver aller Aktiver"" Så kommer den ikke..

Så der må vel være et program der kan se de Active Scripting filer eller noget..

Hjælp ville være meget dejligt.. tak

PS: har kørt mcafee nyeste med opdatering samt spyware doctor og adaware.. Og er desuden bag corporate firewall..
Avatar billede levich Nybegynder
28. september 2005 - 22:50 #1
Det er muligt at checke dit windows for spyware og virus ved at:
Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.
Avatar billede warezio Nybegynder
28. september 2005 - 23:40 #2
Kan enda sige det er denne fil jeg ikke kan skille mig af med.. Det er en exe fil lavet i autoit v3.. kan ikke decompile den da jeg ikke har password..

http://rapidshare.de/files/2148452/rapidshare_1337.exe.html