Avatar billede fredie89 Nybegynder
28. september 2005 - 19:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problem med afspilning af video film

Jeg har et problem med afspilning af video film. Bl.a. inde på http://www.dr.dk/boogie -> Listen kan jeg ikke afspille deres videoer, den går simpel hen i hak og vil næsten ikke rykke sig ud af stedet. Der står den bruger 97 procent inde på joblisten! Nogen der ved hvad jeg skal gør?

Ps. dette drejer sig om alle formater og jeg har prøvet at downloade et codec.
Avatar billede Lasse Praktikant
28. september 2005 - 23:41 #1
altså du har problemer med at afspille film på nettet.. så skal du måske har installeret micromedia flash player.... det kan sikert løse dit problem.. evt. hvis det er installeret, prøv at nustille dine internet instillinger og slet alle midlertidig filer samt internet filer (cookies, temp filer. der er i nyeste explorer 2 knapper som kan klare dette via funktioner og instillinger) i din browser.... det løser gerne andre lign problemer..
Avatar billede itwarez Nybegynder
29. september 2005 - 02:03 #2
Avatar billede fredie89 Nybegynder
29. september 2005 - 16:05 #3
Det er ikke flash, jeg tror i har misforstået noget, for jeg kan heller ikke se film på windows media player, winamp og what ever.. Ingen film overhovedet!
Avatar billede Lasse Praktikant
29. september 2005 - 17:56 #4
har du prøvet at tage et smut forbi tilføj og fjern programmer og slette alt hvad du har haft installeret af codecs og programmer, da du for at se almindelige film blot skal bruge winamp... måske du skulle prøve at slette winamp... de nyere versioner har video afspiller, det kan være du har fået bundet alskens video filer..

evt kan du når du prøver at afspille noget tjekke din jobliste og se hvad det der gør at din maskine går i overgir...  det kan du se under processor. evt. sorter efter ram forbrug eller cpu forbrug.. skriv lige ind hvad det er der frobruger det hele
Avatar billede itwarez Nybegynder
29. september 2005 - 23:36 #5
* !?! Hvilken typer video filer har du prøvet !?! *

(Prøv at undgå WMV-filer for det er noget lort pga. man kan manipulere brugerens computer til at gøre hvad som helst når som helst(skod fra Microsoft pga Licens) bare du har afprøvet en forkert fil.. (Virus)(WindowsMedieVideo) - Der findes også mange Vira når der afspilles på Windows Media Audio player som kan smadre alt (WMA-filer)....
Avatar billede fredie89 Nybegynder
30. september 2005 - 14:40 #6
Det er det program der bruger filen der lagger så utrolig meget! Jeg har prøvet en masse forskellige filer!
Avatar billede fredie89 Nybegynder
01. oktober 2005 - 08:45 #7
Jeg har naturligvis prøvet en masse forskellige filtyper!
Avatar billede mjallo Nybegynder
04. oktober 2005 - 08:24 #8
Du har vel ikke tilfældigvis været så uklog at installere en codec-pakke?

@itwarez
kan du give noget dukomention for din i mine øjne ret underlige påstand om at man skal holde sig fra wmv filer?
Avatar billede itwarez Nybegynder
06. oktober 2005 - 23:00 #9
* Ja har selv prøvet at få WMV filer i posten (Dog kun harmløse) som kan få COM til at gøre underlige ting... Den sidste jeg fik åbnede omkring 100-150 hjemmesider indtil at jeg slukkede for min spand... *
Avatar billede itwarez Nybegynder
06. oktober 2005 - 23:03 #10
mjallo  ^
        !

og jeg har slettede dem. - Men hvis jeg finder en harmløs kan jeg sende den til dig....
Avatar billede fredie89 Nybegynder
08. oktober 2005 - 17:18 #11
Jo efter at det ikke har duet indstallerede jeg faktisk en codec pakke.. :(
Avatar billede fredie89 Nybegynder
08. juni 2010 - 14:57 #12
Ingen svar.